  • 1. Data: 2006-05-12 17:20:07
    Temat: Student - zwrot podatku
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    Witajcie,

    zlozylem PIT jak prawo nakazuje przed 2. maja
    i skarbowka mi bedzie zwracac ok. 200 zl.
    W jaki sposob mam ich poinformowac ze jestem
    studentem i z tego powodu ow zwrot, podatku
    pobranego przez platnika, mnie sie nalezy?

    Pozdrawiami dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2006-05-12 17:31:16
    Temat: Re: Student - zwrot podatku
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    marian p napisał:
    > zlozylem PIT jak prawo nakazuje przed 2. maja
    > i skarbowka mi bedzie zwracac ok. 200 zl.
    > W jaki sposob mam ich poinformowac ze jestem
    > studentem

    Wcale.

    > i z tego powodu ow zwrot, podatku
    > pobranego przez platnika, mnie sie nalezy?

    Drukiem PIT-36 albo PIT-37, w którym wyliczasz należny zwrot.

    Ale coś solidnie pokręciłeś, bo zwrot nadpłaty podatku nie ma niczego
    wspólnego z byciem studentem.