  • 1. Data: 2006-05-12 16:08:45
    Temat: samochód, współwłaściciel, rejestracja, ubezpieczenie... ?
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Witam

    Jak to jest z rejestracją pojazdu jeśli ma być dwoch właścicieli? Problem
    polega na tym, że jeden jest z innego miasta a drugi z innego. Jakie blachy
    dostanie samochód?
    A jak jest z ubezpieczeniem w takiej sytuacji? Jeśli poprzednio właściciele
    mieli po jednym samochodzie i swoje zniżki itp a teraz chcą zakupić jeden
    wspólny, to czyje zniżki będa liczone? I czy współwłaściciel w tej sytuacji
    traci swoje zniżki (po dwoch latach - bo to chyba okres przez ktory można
    mieć "przerwe" w korzystaniu z ubezpieczenia)

    Będę wdzięczna za pomoc :)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-13 00:28:42
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    mfy napisał(a):
    > Jak to jest z rejestracją pojazdu jeśli ma być dwoch właścicieli? Problem
    > polega na tym, że jeden jest z innego miasta a drugi z innego. Jakie blachy
    > dostanie samochód?

    Jeden z nich pójdzie go rejestrować u siebie i dostanie blachy ze
    swojego miejsca zamieszkania, a drugi będzie wpisany do dowodu jako
    współwłaściciel.

> [...]
    > traci swoje zniżki (po dwoch latach - bo to chyba okres przez ktory można
    > mieć "przerwe" w korzystaniu z ubezpieczenia)

    Tak samo, jeden z nich będzie ubezpieczającym i jego zniżki będą się
    liczyć, natomiast prawo do ewentualnego odszkodowania będą mieli w
    takich częściach, w jakich są właścicielami samochodu. Staż
    ubezpieczeniowy leci obu.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-05-13 06:11:30
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > częściach, w jakich są właścicielami samochodu. Staż ubez pieczeniowy leci

    a dokladnie to zalezy od firmy ubezpieczajacej samochod, niestety nie we
    wszystkich firmach mozna sobie wybrac czyje znizki maja byc brane pod uwage,
    czy glownego wlasciciela czy wspolwlasciciela, takze dobrze jest sie
    dowiedziec przed rejestracja samochodu jesli sie chce ubezpieczyc w
    konkretnym TU

  • 4. Data: 2006-05-13 10:30:42
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    mam samochod na wspolwlasciciela, ja jestem glownym
    wlascicielem,wspolwlasciciel posiada 1% samochodu.oc kupil on.Zeby
    zarejestrowac samochod musza byc wszyscy wlasciciele,albo oswiadczenie od
    wspolwlasciciela,i wspolwlasciciel musi podpisac dokumenty przy
    rejestracji.tak

    oc mozna smialo kupic na wspolwlasciciela,przynajmniej w compensie ja
    kupilem,i zamiast 1600 zl zaplacilem 450:-)

    Adas
    www.bluerose.lublin.pl

  • 5. Data: 2006-05-13 12:38:11
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > oc mozna smialo kupic na wspolwlasciciela,przynajmniej w compensie ja
    > kupilem,i zamiast 1600 zl zaplacilem 450:-)

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :)