  • 1. Data: 2003-08-09 14:59:35
    Temat: zamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    witam

    mam nadzieje ze nie poruszam jakiegos oczywistego i czestego tematu, ale
    szukajac nie natrafilem na nic podobnego

    otorz prowadzilem pare lat temu dzialanosc gospodarcza, wszystko bylo
    zarejestrowane na mnie itp, z podowdu kiepskich wynikow i zmiany przepisow
    zamknolem ja, w us zlozylem ten oostatni zamykajacy pit i koniec

    jednak w piatek odebralem telefon od jakiejs fimy, z pytaniami o moja
    dzialalnosc, czy ja prowadze itd, okazalo sie ze do tej firmy trafila
    faktura wystawiona w zeszlym miesiacu, przysteplowana moja (podrobiona)
    pieczatka

    teraz pytanie, czy mam to olac, czy moze powinienem udac sie np do mojego us
    i zglosic fakt ze ktos posluguje sie moimi danymi wystawiajac faktury?

  • 2. Data: 2003-08-10 20:58:31
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > teraz pytanie, czy mam to olac, czy moze powinienem udac sie np do mojego
    us
    > i zglosic fakt ze ktos posluguje sie moimi danymi wystawiajac faktury?

    Człowieku - Ty pytasz serio? Czy masz _olać_ (sic!) to, że ktos posługuje
    się Twoimi sfałszowanymi papierami/pieczątkami??? Jezu...

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-08-11 04:35:52
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Człowieku - Ty pytasz serio? Czy masz _olać_ (sic!) to, że ktos posługuje
    > się Twoimi sfałszowanymi papierami/pieczątkami??? Jezu...

    pytam serio, bo ja juz ja zamknolem i niejako nie moj to problem, pieczatka
    jest podrobiona, a nie wiem ani kto sie nimi posluguje, ani w jakiej firmie
    sie to okazalo, bo nie pamietam nazwy ani nie mam do nich telefonu, wiec
    nawet jak pojde (do kogo?) to co powiem?
    a jak nie pojde to co sie stanie lub moze stac?

  • 4. Data: 2003-08-11 07:21:52
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    SzerszeN wrote:

> [...]
    > nich telefonu, wiec nawet jak pojde (do kogo?) to co powiem?
    > a jak nie pojde to co sie stanie lub moze stac?

    Obowiązkowo zgłosić, ale nie do US a na policję lub do prokuratury

  • 5. Data: 2003-08-11 13:45:56
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
    > Obowiązkowo zgłosić, ale nie do US a na policję lub do prokuratury

    no dobra, pojde do nich i chyba tylko po to aby powiedziec panowie ktos
    podrobil moja stara pieczatke, ale nie wiem kto, ani nie wiem gdzie, wiec po
    co mam tam isc? po to aby miec jakas podkladke czy co?

    pytam sie co bedzie jak nie pojde?
    i czy to ja mam obowizek tam isc czy burdelowy us, ktory przyjmuje takie
    faktory, i pies z kulawa noga tego nie sprawdza?

  • 6. Data: 2003-08-11 18:03:11
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    > pytam sie co bedzie jak nie pojde?
    > i czy to ja mam obowizek tam isc czy burdelowy us, ktory przyjmuje takie
    > faktory, i pies z kulawa noga tego nie sprawdza?

    US USem, ale jak ktos narobi pod Twoje nazwisko jakieś lewe interesy, to
    będziesz się potem miał z pyszna. Lepiej to załatw - wydział przestępczości
    gospodarczej lokalnej komendy, ew. UKS itp.

    No pomijam tu oczywiście coś tak prozaiczengo, jak obywatelski obowiązek
    zgłoszenia przestępstwa ( czy tam społeczny, wsio rawno ).

    Depi.

  • 7. Data: 2003-08-11 19:18:19
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > US USem, ale jak ktos narobi pod Twoje nazwisko jakieś lewe interesy, to
    > będziesz się potem miał z pyszna. Lepiej to załatw - wydział
    przestępczości
    > gospodarczej lokalnej komendy, ew. UKS itp.

    sobra, a co mi moga zrobic skoro to lipa, i pieczatka jest podrobiona?

    i chyba w tym momencie powina zrobic to firma ktora ma w reku lewa fakture,
    ja przeciez wiem tylko ze taki fakt zaistnial, a nawet nie mam pojecia w
    jakiej frmie