  • 1. Data: 2003-08-09 12:25:18
    Temat: WKU studia , przeniesienie do rezerwy
    Od: Radek <r...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dot.przeniesienia absolwentów do rezerwy w 2003 r.
    Obecnie (2003 r.) obroniłem dyplom inżyniera i mam zamiar kontynuować
    naukę na studiach magisterskich uzupełniających na tym samym kierunku.

    Czy zjawiając się w WKU z dyplomem inżyniera będę mógł liczyć na
    przeniesienie do rezerwy?
    Domyślam się, że problem mogą tytaj stanowić te studia uzupełniające.

    Jeśli nie chcieliby mnie przenieść ze względu na kontynuację nauki, to
    czy w WKU mieliby informacje (z uczelni) o kontynuacji przez mnie nauki.
    Bo jeśli nie, to może podczas wizyty w WKU nie wspominać o tych studiach
    magisterskich.

    Może ktoś miał już tego typu doświadczenia?
    będę wdzięczny za każdą radę.

    --
    Pozdrowienia
    Radek

  • 2. Data: 2003-08-09 12:37:04
    Temat: Re: WKU studia , przeniesienie do rezerwy
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Mam pytanie dot.przeniesienia absolwentów do rezerwy w 2003 r.
    > Obecnie (2003 r.) obroniłem dyplom inżyniera i mam zamiar kontynuować
    > naukę na studiach magisterskich uzupełniajšcych na tym samym kierunku.
    > Czy zjawiajšc się w WKU z dyplomem inżyniera będę mógł liczyć na
    > przeniesienie do rezerwy?
    > Domyœlam się, że problem mogš tytaj stanowić te studia uzupełniajšce.

    Tegoroczni absolwenci są przenoszeni do rezerwy bez szkolenia wojskowego. Na
    Twoim miejscu poszedlbym do WKU i zażądał przeniesienia. Nie wspominałbym o
    żadnych dodatkowych studiach, bo i po co? Masz dyplom ukończenia studiów i
    jesteś absolwentem. A co Ty dalej w życiu robisz jest Twoją prywatną sprawą :)

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 3. Data: 2003-08-09 12:58:53
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>

    "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > żadnych dodatkowych studiach, bo i po co? Masz dyplom ukończenia studiów i
    > jesteś absolwentem. A co Ty dalej w życiu robisz jest Twoją prywatną

    Dokladnie , bylem pare dni temu i od 8 sierpnia obowizauje zarzadzenie o
    przenoszeniu do rezerwy. Wal smialo do WKU poki jest okazja :-)

    --
    lukas3339

  • 4. Data: 2003-08-09 15:14:20
    Od: Radek <r...@w...pl>

    In article <7...@n...onet.pl>,
    l...@p...onet.pl says...

> [...]
    > jesteś absolwentem. A co Ty dalej w życiu robisz jest Twoją prywatną sprawą :)

    Tylko, czy w WKU nie bedą mieli informacji z uczelni, że dalej studiuję.
    Bo jeśli nie, to ja do żadnych studiów nie mam zamiaru się przyznawać.

    W ustawie jest coś takiego, że jeśli się rozpoczęło studia uzupełniające
    zaraz po skończeniu zawodowych, to nie jest się 'absolwentem' w
    rozumieniu WKU. W końcu nie wiem czy mam prawo do rezerwy, czy nie.
    Znalazłem to na stronie
    http://fundacjapwp.aonet.pl/katstron/opinie/wuc/dodr
    ez01.html

    Nie wiem jak to będzie z przeniesieniem przyszłego rocznika, dlatego
    chciałbym to załatwić w tym roku (jeśli to możliwe).
    --
    Pozdrowienia
    Radek

  • 5. Data: 2003-08-09 16:51:31
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>

    "Radek" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Nie wiem jak to będzie z przeniesieniem przyszłego rocznika, dlatego
    > chciałbym to załatwić w tym roku (jeśli to możliwe).
    Ich nie obchodzi czy Ty dalej studiujesz czy nie. Masz wyksztalcenie wyzsze
    zawodowe, jestes absolwentem, zostajesz przeniesiony do rezerwy a czy Ty
    dalej chcesz studiowac czy nie to juz Twoja brocha. Mialem taka sama
    sytuacje po licencjacie i wrecz sami mnie wolali zebym dyplom pokazywal to
    przeniosa mnie do rez. ale wtedy jeszcze chcialem isc do woja :-) wiec
    zadnego dyplomu nie dostali.

    --
    lukas3339

  • 6. Data: 2003-08-09 23:26:13
    Od: "Falot" <f...@d...op.pl>

    Zdobądź przez internet nr tel swoich wukałów, zadzwoń, nie przedstawiaj się,
    tylko zapytaj miłej pani jak to jest.
    Ja tak zrobiłem, upewniłem się, że rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej
    jest respektowane, zapytałem co mam przynieść, poszedłem raniutko, żeby nie
    było kolejki i wszystko załatwiłem. "Niech żyje nam rezerwa..."

    Choć nie powinno być żadnych zgrzytów, przed podpisaniem czegokolwiek w
    wukału dobrze wszystko przeczytaj i upewnij się, że nie podpisujesz np
    potwierdzenia odbioru biletu :) Wtedy to już Wielki Manitou nie pomoże...