  • 1. Data: 2003-08-09 16:50:44
    Temat: Peknieta szyba i remont drogi, odszkodowanie?
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    na wysokosci Wielunia, remontowana jest droga Wroclaw- Warszawa, jadac ta
    droga zobaczylem znaki ograniczajace predkosc do 50, malucha na poboczu z
    rozbita szyba i i kilka kupek szkla co swiadczyloby , ze nie tylko malucha
    spotkala przykrosc peknietej szyby. Droga jest posypana zwirkiem , ktory
    spod kol nadjezdzajacych pojazdow moze byc (i widac jestt) zabojczy dla szyb
    samochodowych.

    Po przyjezdzie do domu (wroclaw) zobaczylem na przedniej szybie pekniecie,
    co swiadczyl;oby ze mnie tez spotkal przykry wypadek.

    czy nie majac AC moge spodziewac sie odszkodowania od firmy remontujacej
    droge...

    Maciej

  • 2. Data: 2003-08-09 19:40:12
    Temat: Re: Peknieta szyba i remont drogi, odszkodowanie?
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lens" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy nie majac AC moge spodziewac sie odszkodowania od firmy remontujacej
    > droge...

    o ile wiem to nie, mozesz naprawic ze swojego ac ale nie wskorasz nic z
    firma budowlana

    aby tak zrobic musial bys pojechac na miejsce jeszcze raz, i wezwac policje,
    udajac ze to stalo sie wlasnie w tym momencie, aby w takich sytuacjach cos
    zdzialac musisz dzialac natychmiast i na miejscu zdarzenia