eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka › Re: zamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka
    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka
    Date: Mon, 11 Aug 2003 04:35:52 GMT

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bh6bl3$9lo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Człowieku - Ty pytasz serio? Czy masz _olać_ (sic!) to, że ktos posługuje
    > się Twoimi sfałszowanymi papierami/pieczątkami??? Jezu...

    pytam serio, bo ja juz ja zamknolem i niejako nie moj to problem, pieczatka
    jest podrobiona, a nie wiem ani kto sie nimi posluguje, ani w jakiej firmie
    sie to okazalo, bo nie pamietam nazwy ani nie mam do nich telefonu, wiec
    nawet jak pojde (do kogo?) to co powiem?
    a jak nie pojde to co sie stanie lub moze stac?