eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka › Re: zamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka
    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zamknieta dzialalnosc gospodarcza a poslugiwanie sie pieczatka
    Date: Mon, 11 Aug 2003 13:45:56 GMT

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
    news:bh7g6l$rsq$2@news.atman.pl...
    > Obowiązkowo zgłosić, ale nie do US a na policję lub do prokuratury

    no dobra, pojde do nich i chyba tylko po to aby powiedziec panowie ktos
    podrobil moja stara pieczatke, ale nie wiem kto, ani nie wiem gdzie, wiec po
    co mam tam isc? po to aby miec jakas podkladke czy co?

    pytam sie co bedzie jak nie pojde?
    i czy to ja mam obowizek tam isc czy burdelowy us, ktory przyjmuje takie
    faktory, i pies z kulawa noga tego nie sprawdza?