  • 11. Data: 2005-05-09 20:45:25
    Temat: Re: zameldowanie w mieszkaniu
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):
    > Dnia 09/05/2005 19:14, Scottos wrote :
    [...]
    > Bo?

    Nigdy nie wiesz na jaką gnidę możesz trafić a prawo nie definiuje różnic
    między zwierzęciem gatunku homo sapiens i człowiekiem. Oczywiście w grę
    wchodzi tutaj możliwość niedoczytania przez wynajmującego jakiegoś
    dziennika ustaw i świetną znajomość w tym zakresie prezentowaną przez gnidę.

    --
    mariuszZIELIŃSKI

  • 12. Data: 2005-05-09 20:47:43
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 09/05/2005 22:45, Mariusz Zieliński wrote :

> [...]
    > wchodzi tutaj możliwość niedoczytania przez wynajmującego jakiegoś
    > dziennika ustaw i świetną znajomość w tym zakresie prezentowaną przez

    Chodzi mi o to, jaką przewagę daje właścicielowi najemca niezameldowany
    od zameldowanego.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 13. Data: 2005-05-09 21:09:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bo wrote:

    > Dziękuję ślicznie za pomoc, proszę mnie oświecić kto ukarze mnie grzywną,

    Sąd.

    > jeżeli podam spółdzielni mieszkaniowej, że w tym oto mieszkaniu, którego
    > jestem właścicielem zamieszkiwać będą takie a takie osoby.

    Poczytaj sobie ustawę o ewidencji ludności i nie marudź.

  • 14. Data: 2005-05-09 21:12:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Scottos wrote:

    > Teoretycznie powinny osoby zamieszkujące być zameldowane, ale:
    > 1. nikt nie ma jak tego sprawdzić

    ROTFL

    Urząd gminy ma stosowne dane.

    > 2. nawet jakby to się stwierdziło to nie ma powiedziane jakie są kary.

    Pomijając błąd gramatyczny, popełniasz także błąd rzeczowy:

    Art. 147 Kodeksu Wykroczeń:
    § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku meldunkowego, podlega
    karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze nagany.
    § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu o
    niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku
    meldunkowego, podlega karze grzywny albo karze nagany.

  • 15. Data: 2005-05-10 12:15:58
    Od: "Bo" <b...@i...pl>

    > Sąd.

    > Poczytaj sobie ustawę o ewidencji ludności i nie marudź.

    Nie jesteś zobligowany do udzielania odpowiedzi, a więc uwagi typu "nie marudź"
    są po prostu nie na miejscu.

  • 16. Data: 2005-05-10 15:46:29
    Od: Mariusz Zielinski <l...@l...pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Chodzi mi o to, jaką przewagę daje właścicielowi najemca niezameldowany
    > od zameldowanego.

    Nie wiem, dlatego im mniej wiedzą w urzędach tym lepiej, chyba ... :-)
    Wszyscy nie znający prawa tip-top boją się jakiegoś jaja ...

    --
    Mariusz Zielinski

  • 17. Data: 2005-05-10 20:04:54
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 10/05/2005 17:46, Mariusz Zielinski wrote :

    > Nie wiem, dlatego im mniej wiedzą w urzędach tym lepiej, chyba ... :-)
    > Wszyscy nie znający prawa tip-top boją się jakiegoś jaja ...

    Sęk w tym, że zameldowanie czy niezameldowanie najemcy nie robi
    właścicielowi żadnej różnicy jeśli chodzi o eksmisję :-)

  • 18. Data: 2005-05-11 07:51:13
    Od: "pukpuk" <m...@p...fm>

    A ja mam pytanie z troche innej strony... Czy istnieje obowiazek
    zameldowania w spoldzielczym wlasnosciowym mieszkaniu kogokolwiek? Czy
    mieszkanie moze stac puste, czy tez jakiemus urzedowi moze to przeszkadzac i
    bedzie domagal sie od wlasciciela, by sie tam zameldowal? Wlasciciel mieszka
    i jest zameldowany na stale gdzie indziej.

    pukpuk

  • 19. Data: 2005-05-11 20:43:25
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W praktyce to można się zameldować czasowo na 3 lata no i już..
    JaC

  • 20. Data: 2005-05-11 20:54:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    666 wrote:

    bedzie domagal sie od wlasciciela, by

    > sie tam zameldowal?

    Nie.
    Mieszkanie jest twoje i twój biznes, czy ktoś tam mieszka, czy nie.
    Jak nie mieszka to nie może być zameldowany.