  • 1. Data: 2005-05-08 16:45:43
    Temat: [troche OT] pomoc w wyroku
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    witam,
    mam do napisania wyrok i mam problem nie tyle z zagadnieniami prawnymi, ale
    z samym jego napisaniem . W wyroku tym bedzie zasadzone kilkadziesiat
    roznych sum, a jak wiadomo trzeba je tez pisac slownie. I tu mam pytanie:
    czy jest program, ktory automatycznie bedzie mi wstawial liczny slownie ??
    Znalazlem program "doslownie" ale on jest troche drogi :(

    pozdrawiam
    Kacper

  • 2. Data: 2005-05-08 16:58:20
    Temat: Re: [troche OT] pomoc w wyroku
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d5lfne$7sp$1@news.onet.pl...

    > Znalazlem program "doslownie" ale on jest troche drogi :(

    Skrackuj :)
    Nie takie rzeczy sie robi w polskim wymiarze sprawiedliwosci :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-05-08 17:09:48
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:d5lfne$7sp$1@news.onet.pl...

    > Skrackuj :)

    I w uzasadnieniu napisz, ze za ewentualne bledy odpowiada zle scrackowany
    program :)
    Pozdrowienia Maver

  • 4. Data: 2005-05-08 17:15:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kacper napisał(a):

> [...]
    > czy jest program, ktory automatycznie bedzie mi wstawial liczny slownie ??
    > Znalazlem program "doslownie" ale on jest troche drogi :(

    Jeśli używasz Worda użyj autokorekty, wpisz by się zmieniało:
    1` jeden
    2` dwa
    itd
    Można też napisać makro które będzie to robiło automatycznie. Ale
    autokorekta jest bardzo wygodna i pozwala ponownie przemyśleć wpisywane
    kwoty.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-05-08 17:24:15
    Od: prefe <b...@y...net>

    juz nie:
    http://www.serials.ws/
    http://www.cracks.am/

  • 6. Data: 2005-05-08 17:42:32
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    prefe wrote:

    > juz nie:
    > http://www.serials.ws/
    > http://www.cracks.am/

    ale gdzie tam lekarswo do programu doslownie ?? lub jakiegos analogicznego
    ??

    Kacper