  • 1. Data: 2003-02-11 14:14:23
    Temat: zameldowanie
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    Mam spółdzielczo-własnościową kawalerkę, mój mąż mieszanie kwaterunkowe, czy mogę się
    wymeldować ze swej kawalerki (chcę zameldować tam siostrę) i
    zameldować się u męża?

  • 2. Data: 2003-02-11 22:30:34
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "jola maj" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mam spółdzielczo-własnościową kawalerkę, mój mąż mieszanie kwaterunkowe,
    czy mogę się wymeldować ze swej kawalerki (chcę zameldować tam siostrę) i
    > zameldować się u męża?

    Prawdopodobnie zgodzić się na to musi
    mąż i właściciel jego mieszkania.

  • 3. Data: 2003-02-12 09:10:09
    Od: "gabisa" <g...@p...onet.pl>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-02-12 09:16:57
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    czy mogę się wymeldować ze swej kawalerki (chcę zameldować tam siostrę) i

    Witam

    Widze, ze pojawila sie juz jedna odpowiedz, ale jesli twoje pytanie
    dotyczylo mozliwosci wymeldowania, to mozesz sie wymeldowac i nawet nikogo
    nie meldowac.
    Ja sie wymeldowalam ze swojego, ocxywiscie place czynsz i wszelkie inne
    oplaty (za wywoz nieczystosci, winde) oraz za wode (za 1 osobe mimo, ze nikt
    nie mieszka ), bo nie mam licznikow, ale spoldzielnia pobiera te oplate i
    juz.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-02-12 12:57:16
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    supre, dzieki bardzo. mam nadzieje ze moje spółdzielnie sie tez zgodzi na cos
    takiego???

  • 6. Data: 2003-02-12 13:08:54
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > supre, dzieki bardzo. mam nadzieje ze moje spółdzielnie sie tez zgodzi na
    cos takiego???

    A co spoldzieli do tego ?

    Ale jesli siostra ma tam mieszkac, tolepiej choc czasowo ja zameldowac.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-02-12 13:16:56
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>