  • 1. Data: 2003-02-11 15:02:18
    Temat: Inwentura
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Prace w poprzedniej firmie skonczylem z koncem stycznia .. od poczatku
    lutego pracuje w nowej firmie..
    Pracowalem w sklepie wiec obowiazywala mnie inwentura przy odejsciu lecz nie
    zostala ona wykonana bo szefostwo wyjechalo na urlo tygodniowy..

    Poltora tygodnia nie ma mnie juz w sklepie.. pracuja juz tam nowe osoby..
    byle szefostwo nie wyplacilo mi jeszcze wyplaty za styczen i chca zrobic
    inwenture..

    Czy to nie troche za pozno biorac pod uwage fakt ze nie wiem co tam sie
    dzialo podczas mojej obecnosci ?

    Czy moge odstapic od wykonania inwentury ?

    Michal

  • 2. Data: 2003-02-11 18:30:00
    Temat: Re: Inwentura
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zgodnie z prawem, warunkiem odpowiedzialności materialnej pracownika, poza
    deklaracją takiej odpowiedzialności jest również inwentaryzacja na początku
    i na końcu. Teraz, to mogą sobie robić dwie inwentaryzacje. I tak musieliby
    udowodnić, że ewentualny brak miał miejsce w ostatnim dniu Twojego
    zatrudnienia. Tylko, nie wiem jak to osiągnąć z ich strony po czasie. No i
    inwentaryzację musieliby przeprowadzić w Twojej obecności, a ty przecież
    pracujesz, więc nie masz czasu. Kto Ci za to zapłaci?