  • 1. Data: 2002-10-13 17:33:58
    Temat: zameldowanie
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl>

    Wymeldowalem sie, glownie ze wzg. na wojsko.
    Nie chcieli mi dac odroczenia bo nie ukonczylbym studiow przed do 27 roku zy
    cia.
    Co mi grozi jesli bede gdziekolwiek_zameldowany dopiero, dajmy na to, za rok
    ?
    Jak na razie posluguje sie tym samym dowodem osobistym (nic w nim nie skresl
    ali poniewaz po zameldowaniu dostane nowy).
    I jeszcze jedno: jesli sie juz zamelduje to w innym miescie=innej wku; czy w
    tedy cala moja "historia" przechodzi z jednej wku do drugiej.
    pozdrawiam
    kezsel

  • 2. Data: 2002-10-13 18:17:10
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    kezsel wrote:
    [..]
    > Co mi grozi jesli bede gdziekolwiek_zameldowany dopiero,
    > dajmy na to, za rok?

    Najpiewniej nic, tym pewniej im mniej będzie wiadomo, że nie jesteś
    gdziekolwiek zameldowany. Ja przez wiele lat byłem "bezdomny".
    Kilka razy nachodził mnie nawet dzielnicowy, czy jak to się teraz zwie,
    żebym się zameldował chociaż czasowo, ale totalnie go olewałem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-10-13 18:48:51
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    kezsel wrote:
    [..]
    > Tylko zastanawia mnie to czy nie bedzie problemow gdy juz sie zamelduje.
    > Zeby to zrobic, bede musial pokazac papierek o wymeldowaniu a [..]

    Nikt mnie nie pytał o żaden papierek z poprzedniego meldunku, ani też
    nie miałem żadnych smęceń.
    Jaja były w okresie gdy byłem "bezdomny". Wszelkie urzędasy tak mają
    zakonotowane w głowie "meldunek być musi", że nawet z bankiem musiałem
    się wykłócać by założyli mi konto bo, cytuję: "bezdomny nie może mieć
    konta". Śmiech na sali ;))

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2002-10-13 19:05:43
    Temat: Odp: zameldowanie
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl>

    > Najpiewniej nic, tym pewniej im mniej będzie wiadomo, że nie jesteś
    > gdziekolwiek zameldowany. Ja przez wiele lat byłem "bezdomny".

    No tak, jak siedze cicho i nikt nic nie wie, to jest spokoj.
    Tylko zastanawia mnie to czy nie bedzie problemow gdy juz sie zamelduje.
    Zeby to zrobic, bede musial pokazac papierek o wymeldowaniu a wtedy bedzie
    czarno na bialym przez jaki okres bylem "bezdomny". A to jest
    "niedopelnienie obowiazku meldunkowego" czy jakos tak...

  • 5. Data: 2002-10-14 22:54:44
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik kezsel <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoc9fr$im6$...@n...onet.pl...
> [...]
    resl
    > ali poniewaz po zameldowaniu dostane nowy).

    Bez meldunku mozesz miec problemy z dostaniem pracy.

    Kania

  • 6. Data: 2002-10-15 09:43:11
    Od: LaidBack <l...@w...pl>

    w poscie z Tue, 15 Oct 2002 00:54:44 +0200 napisano:

    > rok

    Naruszasz w ten sposob ustawe o ewidencji ludnosci i dowodach osobistych
    Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960. Zagrozone jest to kara ograniczenia
    wolnosci do 1 miesiaca lub kara grzywny (vide: art. 55 w zwiazku z art.
    40 ww. ustawy).

    --
    LaidBack
    gg 208208

  • 7. Data: 2002-10-15 15:50:24
    Od: LaidBack <l...@w...pl>

    w poscie z Tue, 15 Oct 2002 17:53:52 +0200 napisano:

    > A w momencie gdy sie juz zamelduje to czy moge obawiac sie jakichs
    > konsekwencji tego ze wczesniej nie bylem zameldowany przez ponadustawowy
    > okres?

    wlasnie wtedy

    --
    LaidBack
    gg 208208

  • 8. Data: 2002-10-15 15:53:52
    Od: "kezsel" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960. Zagrozone jest to kara ograniczenia
    > wolnosci do 1 miesiaca lub kara grzywny (vide: art. 55 w zwiazku z art.

    O wlasnie, jakis konkret.

  • 9. Data: 2002-10-15 21:23:19
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "kezsel" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I jeszcze jedno: jesli sie juz zamelduje to w innym miescie=innej wku; czy
    > tedy cala moja "historia" przechodzi z jednej wku do drugiej.

    obowiazek meldunkowy zdaje sie od roku 1956 (jedna z konwencji genewskich
    sygnowanych przez polske) jest nielegalna poniewaz sluzy represkonowaniu
    spoleczenstwa-koniec cytatu, rowniez instytucja dowodu osobistego (z w/w
    wzgledu) jest nielegalna i nie ma obowiazku jego posiadania-niedawne
    orzeczenie strasburga albo genewy. bylo okolo roku moze 2 lat temu w
    szmatlawcu pt "Wprost" artykul na ten temat

    pozdrowka
    bolo