  • 1. Data: 2002-10-13 17:20:36
    Temat: Mieszkanie komunalne
    Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl>

    Mieszkamy z żoną w mieszkaniu komunalnym (kwaterunkowym) z dwojgiem
    dzieci. Jedno z dzieci już pracuje i jest pełnoletnie. Z powodów o
    których akurat nie chcę teraz pisać nastąpił rozkład pożycia. Trwa to
    od ponad roku, ale nie mamy żadnego dokumentu, że to nastąpiło.
    Istnieje , nazwijmy to, stan separacji umownej, "na gębę". Jednym z
    żądań żony było natychmiastowe opuszczenie przeze mnie mieszkania, co
    akurat było niemożliwe do spełnienia. Na chwilę obecną sytuacja trochę
    się zmieniła i zaistniała taka możliwość. I teraz sedno sprawy. Otóż
    jestem głównym najemcą, czyli wszelkie obciążenia są na mnie. Czy
    istnieje możliwość zmiany głównego najemcy na osobę mojej żony? Jeżeli
    nie ma takiej możliwości, to po moim wymeldowaniu się, żona z dziećmi
    pójdzie za mną do innego mieszkania. Chyba że się mylę. Zaznaczam, że
    nie mam na celu jakichś machlojek mających umożliwić trzymanie dwóch
    mieszkań. Po prostu chcę się spokojnie wyprowadzić i zniknąć
    przynajmniej w tej części z życia mojej żony. Mam nadzieję, że nie
    zabrzmiało to zbyt cynicznie:)

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/