  • 1. Data: 2002-10-13 09:08:59
    Temat: Status azylanta i uchodźcy w Polsce
    Od: "aa" <...@g...pl>

    Szukam materiałów na wyżej wymieniony temat w związku z pisaniem przeze mnie
    pracy magisterskiej
    Z góry dziękuję za pomoc
    Agnieszka

    e-mail: b...@g...pl

  • 2. Data: 2002-10-13 09:46:43
    Temat: Re: Status azylanta i uchodźcy w Polsce
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    hmm a czy nie ma jakichs materiałów na ten temat w programie typu Lex 3.0 :?

  • 3. Data: 2002-10-13 11:48:14
    Od: "aa" <...@g...pl>

    niestety w tym programie za wiele nie ma
    a praca magisterska musi być obszena ;-(((

  • 4. Data: 2002-10-13 13:04:50
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    to pozostaja biblioteki Ossolineum :> :)

  • 5. Data: 2002-10-13 14:04:21
    Od: j...@p...onet.pl

    > Szukam materiałów na wyżej wymieniony temat w związku z pisaniem przeze mnie
    > pracy magisterskiej
    >                    Z góry dziękuję za pomoc
    >                                                    Agnieszka

    Niestety, masz do dyspozycji ustawę o cudzoziemcach i akty wykonawcze.
    Opracowania, które do tej pory ukazywały się są już zdezeaktualizowane, w
    związku ze znaczącymi nowelizacjami przepisów prawa. Radzę też się pośpieszyć,
    ponieważ w 2003 roku mają wejść nowe ustawy (z obecnej jednej ma być trzy) i
    akty wykonawcze i to co teraz będziesz pisała, za rok będzie nadawało się do
    kosza.
    ______
    Jupraw