  • 1. Data: 2002-10-13 12:38:51
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: Adam Szpakowski <w...@n...gliwice.pl>

    Witam,

    Mam pytanko dotyczące możliwości wypowiedzenie umowy ISP na dostarczanie
    Internetu. W umowie jest zastrzeżony punkt mówiący, że: "umowa zostaje
    zawarta na czas nieokreślony, przy czym wypowiedzenie może nastąpić z
    zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia".

    Istnieje także punkt, w którym ISP "zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
    niniejszej Umowy w każdym czasie, w razie zaistnienia obiektywnej przyczyny
    uniemożliwiającej założenie i korzystanie z Sieci".

    Czy w przypadku umów istnieje pojęcie wzajemności? Czyli, czy ja mogę
    zrezygnować bez zachowania 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia jeśli
    zaistnieją takie powody?

    Bo powody istnieją. ISP traktuje jlientów dostyć "specyficznie". Ludzie z
    Gliwic pewnie wiedzą o którego ISP jest sprawa. Jakość sygnału w zasadzie
    nie istnieje a ilość awarii jest zatrważająca. Ogólnie korzystanie z sieci
    jest mówiąc delikatnie utrudnione.

    Pozdrawiam
    Adam Szpakowski