  • 1. Data: 2007-02-21 20:45:43
    Temat: zakupy na Allegro
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    Część
    Ostatnio zaczyna się sporo mówić w mediach o zakupach na Allegro za śmieszne
    pieniądze.
    Sam kupiłem jakieś pół roku temu siatkę ogrodzeniową za kilka złoty.
    Oczywiście sprzedawca posłał mnie na bambus a ja nie bardzo miałem ochotę
    ciągać się po sądach.
    Teraz słysząc, że już zapadło kilka wyroków korzystnych dla kupujących
    zaczynam mieć chęć żeby kolesia ścignąć z urzędu.
    A po tej krótkiej historii pytanie.
    Po jakim czasie sprawa się przedawniła?
    Może już po 2 tygodniach od końca aukcji i powinienem zapomnieć o sprawie?

    Robert

  • 2. Data: 2007-02-21 22:33:02
    Temat: Re: zakupy na Allegro
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Teraz słysząc, że już zapadło kilka wyroków korzystnych dla kupujących

    Kilka?

    > zaczynam mieć chęć żeby kolesia ścignąć z urzędu.

    To takie rzeczy ścigają już z urządu?

    > Po jakim czasie sprawa się przedawniła?

    Zakupy siatki ogrodzeniowej się nie przedawniają.

    K.

  • 3. Data: 2007-02-22 16:30:27
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zakupy siatki ogrodzeniowej się nie przedawniają.

    To zależy, czy powlekana, czy zwykły ocynk...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-02-22 20:28:24
    Od: "robert" <r...@o...pl>

    > To zależy, czy powlekana, czy zwykły ocynk...
    > ;)
    A może by tak ktoś serio odpowiedział.
    Może stwierdzenie "z urzędu" jest błędne, nie jestem fachowcem w tych
    prawniczych sformułowaniach.
    Pytanie jest proste, czy zakup na aukcji pół toku temu może być jeszcze
    dochodzony przed sądem i czy sprawa nie zostanie odrzucona z uwagi na
    przedawnienie?

    Robert

    P.S.
    Wszyscy listowicze piszący cokolwiek byle tylko zaistnieć proszeni są o
    bazgranie po ścianie długopisem.

  • 5. Data: 2007-02-22 20:57:59
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-02-22 21:28, robert wrote:
> [...]
    > Pytanie jest proste, czy zakup na aukcji pół toku temu może być jeszcze
    > dochodzony przed sądem i czy sprawa nie zostanie odrzucona z uwagi na

    Nie.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 6. Data: 2007-02-22 22:44:09
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > A może by tak ktoś serio odpowiedział.

    Zastanów się spokojnie... czy na takie pytanie można odpowiedzieć poważnie? :-)

    > Wszyscy listowicze piszący cokolwiek byle tylko zaistnieć proszeni

    To chyba Ty próbujesz najbardziej zaistnieć za pomocą swoich pomysłów :-)
    Co te media robią z ludzi...

    K.