  • 1. Data: 2007-02-21 20:04:49
    Temat: Zaświadczenie o opłacaniu składek zdrowotnych?
    Od: "cieplutki" <r...@w...pl>

    Witam.Proszę o udzielenie odpowiedzi czy to prawda, że zaświadczenie o
    opłacaniu składek zdrowotnych wystawiane przez pracodawcę jest teraz
    ważne tylko jeden miesiąc od daty jego wystawienia, czy tak jak było
    poprzednio przez trzy miesiące?Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-24 22:46:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia 21 Feb 2007 12:04:49 -0800, cieplutki napisał(a):

> [...]
    > ważne tylko jeden miesiąc od daty jego wystawienia, czy tak jak było
    > poprzednio przez trzy miesiące?Pozdrawiam.

    Chodzi Tobie o druk RMUA ?
    Odpowiedź znajdziesz w ustawie o ubezpieczeniach społecznych i chyba jest
    jeszcze jakas ustawa o zdrowotnych, ale pewności nie mam.

    Tak. 1 miesiąc

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 3. Data: 2007-02-25 14:29:01
    Od: "cieplutki" <r...@w...pl>

    > Chodzi Tobie o druk RMUA ?
    > Odpowiedź znajdziesz w ustawie o ubezpieczeniach społecznych i chyba jest
    > jeszcze jakas ustawa o zdrowotnych, ale pewności nie mam.
    >
    > Tak. 1 miesiąc

    .wielkie dzięki.pozdrawiam.