    Date: Thu, 25 Apr 2013 15:47:04 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz bzykania Re: OT
    <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl> <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl>
    <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl> <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl>
    <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl> <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl>
    <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl> <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl>
    <5177787a$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5177910a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl85pa$p82$4@node2.news.atman.pl>
    <5177a19f$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9314$6bj$2@node1.news.atman.pl>
    <51783054$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9eqs$4ad$1@node2.news.atman.pl>
    <5178e10e$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <klanut$p22$3@node1.news.atman.pl> <klaq9g$cph$1@node2.news.atman.pl>
    <klarhu$dqn$1@node2.news.atman.pl> <klav0f$hp1$1@node2.news.atman.pl>
    <51790124$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb04e$dqn$6@node2.news.atman.pl>
    <51791ce3$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb724$dqn$17@node2.news.atman.pl>

    W dniu 25.04.2013 14:20, Dominik & Co pisze:

    > Jak przystało na jahwochwalcę nie znasz własnych
    > świętych ksiąg? ;-)
    >
    > "Z mężczyną nie będziesz obcował, jako z niewiastą;
    > obrzydliwością to jest."

    A mówisz o seksie pomiędzy mężczyznami. Owszem, to jeden ze
    straszliwszych grzechów. Z twojego tekstu nie wynikało, że o ten
    przypadek ci chodzi.

    > http://pl.wikisource.org/wiki/Biblia_Gda%C5%84ska/Ks
    i%C4%99ga_Kap%C5%82a%C5%84ska_18

    > "Onan: (...) tracił z siebie nasienie na ziemię, aby nie wzbudził potomstwa bratu
    swemu"
    > I nie podobało się to Panu, co Onan czynił; przeto go też Pan zabił. "
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Onan

    A to już jest w ogóle bez związku z tematem. Onan sprzeciwił się prawu
    Bożemu, które mówiło, że powinien zapłodnić bezdzietną wdowę po swoim
    bracie i wzbudzić mu w ten sposób potomstwo (obecnie te prawo już nie
    obowiązuje, bo ryzyko wyginięcia populacji przy lukach w rozmnażaniu się
    nie jest tak znaczne).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek