  • Data: 2013-04-25 16:01:57
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mitologii, bo to sugeruje fałszywość.

    Ale to jest mitologia. Jak każda inna religia.

    > Są i mitologie i prawdziwe
    > religie. (Prawdziwe, nie znaczy właściwe, najwłaściwsze jest
    > chrześcijaństwo)

    Oczywiście masz obiektywnie weryfikowalne dowody, których żaden kościół
    przez te dwa tysiące lad nie był w stanie znaleźć? ;->

    > No akurat miałem to szczęście, że urodziłem się i wychowałem w miejscu
    > gdzie dominuje prawda. Ale to nie warunek konieczny, wiele osób nawraca
    > się choć wyszli z błędnych religii i wierzeń.

    ROTFL

    [ciach]

    > Najważniejsze to należy wyciągnąć wnioski takie, że człowiek jest winien
    > Bogu posłuszeństwo, bo inaczej poniesie konsekwencje tego nieposłuszeństwa.

    Jak ten cały twój rzekomo istniejący bóg ma do mnie jakąś sprawę, to
    niech łaskawie pofatyguje swój rzekomo wszechmocny tyłek i pogada jak
    istota rozumna z istotą rozumną.

    Bo póki co to ty się opierasz na bajkach spisanych wieki temu przez
    różnych ludzi.
    [ciach]

    > Po pierwsze Moralność Boga jest nadrzędna i nie można jej krytykować.

    Gówno prawda. Nie będzie mnie pouczał o moralności palant, który w
    ramach testu lojalnościowego zmusza ojca do zabicia dziecka.

    [ciach]

    > Bo Biblia o tym mówi.

    A Harry Potter nie. I obie książki są tak samo oparte na faktach - przy
    czym Harry Potter ma daleko lepszą fabułę (co akurat nie jest wielkim
    osiągnięciem, jeśli porównuje się go z biblią, która jest - delikatnie
    mówiąc - w przeważającej części literacko żałosna).

    [ciach]

    > Tak. Byli to wrogowie Boga i Bóg się z nimi rozprawił i to jest dobre,
    > bo Bóg jest dobry z definicji, bo wzorcem dobroci jest Bóg.

    I dlatego właśnie wszelka religia jest niebezpieczna i należy dążyć do
    jej likwidacji, bo zawsze znajdzie się jakiś dureń, któremu jakiś
    cwaniaczek wytłumaczy, że np. wlecenie w budynek samolotem to dobry
    uczynek bo jakiś "bóg" tak rzekomo kazał. Albo że wybicie jakiejś nacji
    jest "wolą bożą".

    Bill Maher dobrze to ujął:

    "Wielu ludzi uważa, że to wspaniałe, jak ktoś głosi 'Jestem gotów,
    Panie! Zrobię wszystko, co mi każesz!' Ale ponieważ nie ma żadnych
    bogów, którzy bo do ludzi na prawdę przemawiali, ta pustka jest
    wypełniona przez ludzi, z ich zepsuciem, ograniczeniami i celami".