  • Data: 2013-04-25 16:14:54
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-25 14:57, krys pisze:

    > A nie może Wacek w sciepie uczestniczyć, a Wy mu za mycie samochodów
    > normalnie zapłacić?

    Może. Ale wtedy do tej wackowej wypłaty dop..li się Vincent z
    wyciągniętą łapą i kajdankami w drugiej.

    ... pracowałem na kopalni (podobno "w kopalni"). Zmorą dla nas był Urząd
    Górniczy. To coś takiego, jak US dla prowadzących DG albo sanepid dla
    prow. knajpy. Funkcjonował u nas system "dobrowolnych ubezpieczeń
    wzajemnych", czyli skarpeta, do której się ściepywali ci, co chcą. Jeśli
    urząd kogoś dopadł (a czasem jeszcze wcześniej - jeśli znalazł coś do
    pociągnięcia, to kilku zainteresowanych spotykało się przy flaszce i
    uzgadniano kto tym razem weźmie to na klatę), to z tej kasy płacono
    grzywnę. Do kasy należeli ci, co chcieli. Wszyscy byli zadowoleni. Da
    się i dobrowolnie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.