  • 1. Data: 2007-02-16 08:50:18
    Temat: zagadka czasowa?
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Rozprawa i orzeczenie wyroku w II instancji dnia 28 Pażdziernika
    25 listopada doręczono wyrok wraz z uzasadnieniem.
    28 stycznia wpłyneła skarga kasacyjna.
    Czy wszytko jest ok? czyli zachowane zostały terminy?
    Wczoraj na grupie dowiedziałem się że od momentu doręczenia dwa miesiące
    czasu na skarge kasacyjną
    Jak widac wyżej ten termin od doręcznia wyroku został przekroczony.
    Już sam nie wiem o co chodzi

    pozdrawiam

    PabloGT

  • 2. Data: 2007-02-17 09:55:51
    Temat: Re: zagadka czasowa?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PabloGT napisał(a):

    > Już sam nie wiem o co chodzi

    O stempelek pocztowy?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-02-20 11:54:40
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > O stempelek pocztowy?

    No własnie o tym się teraz dowiedziałem że był własnie ten stępelek
    Mina, ale to nic...damy rade

    Pozdraiwam

    PabloGT