  • 1. Data: 2004-04-22 17:02:58
    Temat: zabranie telefonu komurkowego`
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    witam .
    mam pytanie : czy nauczyciel moze zabrać telefon komórkowy komuś kto
    wyciągnął go na lekcji ?
    regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to
    można stosować samoobronę
    czy mam racjie ?

    pozdro

  • 2. Data: 2004-04-22 17:27:10
    Temat: Re: zabranie telefonu komurkowego`
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "kaowuael" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    > mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to

    Społeczeństwo w ramach samoobrony powinno cię uśpić.

    Leszek

  • 3. Data: 2004-04-22 17:34:47
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik kaowuael napisał:

> [...]
    > regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    > mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to
    Ucz się ortografii pajacu, a nie bawisz się komórką na lekcji.
    --

    Edytka [edymon]

  • 4. Data: 2004-04-22 17:40:20
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    kaowuael w <c68ttr$ep1$1@inews.gazeta.pl> zeznal:
> [...]
    > regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    > mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to

    poszukaj w konsytucji ;-) mnie tez kiedys zabrano telefon na lekcji w liceum
    (ze 3 lata temu) i poszedlem po odbior telefonu z wydrukiem artykulu z konsytucji
    i dyrektorka musiala oddac [pierwotnie mial sie ojciec zglosic :>]

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 5. Data: 2004-04-22 17:47:30
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    konsytucji
    > i dyrektorka musiala oddac [pierwotnie mial sie ojciec zglosic :>]

    szczesliwiec z Ciebie.mam nadzieje, ze teraz z konstytucja chodzisz po
    uczelni wyzzszej - jesli sie dostales - lub po jakims zakladzie pracy.
    P@wel

  • 6. Data: 2004-04-22 19:39:24
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    > Społeczeństwo w ramach samoobrony powinno cię uśpić.

    > Leszek

    dziękki leszek bardzo duzo informacji mi przekazałeś...
    myślałeś kiedyś nad kastracją ?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-04-22 19:41:45
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    sorry za to "U" nie bulwersuj sie tak

  • 8. Data: 2004-04-22 20:24:12
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 22/04/2004 19:02, kaowuael wrote :
> [...]
    > regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    > mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to

    Nie. Niezależnie od oceny moralnej, pedagogicznej i dowolnej innej,
    nauczyciel nie ma prawa pozbawić własności ucznia. Nie jest mi znana
    ustawa, która by takie uprawnienie nadawała nauczycielowi.

    Naturalnie, jeśli przyjąć, że nauczyciel działa in loco parentis (w
    miejsce rodziców -- tak ja ma to miejsce w Stanach Zjednoczonych), to
    nauczyciel miałby prawo zabrać telefon komórkowy uczniowi. Jednak,
    przyjęta praktyka, w których szkoły wymagają zgody rodziców na
    praktycznie każdą czynność wykraczającą poza ściśle pojęty obowiązek
    szkolny, wskazywałaby że, szkoły w Polsce nie działają in loco parentis.

    Może ktoś się spotkał z jakąś interpretacją uprawnień szkoły w polskim
    prawie rodzinnym? Ustawa o systemie oświaty milczy w tej sprawie.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 9. Data: 2004-04-22 20:25:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 22. kwietnia 2004 19:02 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane kaowuael:

> [...]
    > regulamin szkoły zabranie używania telefonu w szkole
    > mi sie wydaje ze nikt nie ma prawa mi nic zabierać, a jak by próbował to

    Samoobronę można stosować zawsze i wszędzie. Obecnie ma ona już 30% poparcia
    a będzie jeszcze lepper... lepiej znaczy się. Ku se krawat w paski, wysyp
    zeszyty w klasie oraz zablokuj drzwi do sali chodząc wokoło.

    W każdym razie, na pewno się nie ucz. Będzie więcej pracy dla nas.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-04-22 20:34:52
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "kaowuael" <k...@o...pl> wrote in message

    > dziękki leszek bardzo duzo informacji mi przekazałeś...
    > myślałeś kiedyś nad kastracją ?

    ciebie?
    bo co innego można zaproponować komuś kto nie dorósł jeszcze do używania
    komórki. Nie tylko tej jednej, ale większej ilości równocześnie też.