  • 1. Data: 2003-05-30 08:29:49
    Temat: zabrane prawo jazdy :(
    Od: "Madzia K." <m...@w...pl>

    Witam
    zabranoi mi 2 lata temu prawo jazdy (jechałam na rowerze :0 to nie żart) w
    czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    czy musze zdawac jeszcze raz czy oddadza mi je normalnie ??

  • 2. Data: 2003-05-30 08:48:26
    Temat: Re: zabrane prawo jazdy :(
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > zabranoi mi 2 lata temu prawo jazdy (jechałam na rowerze :0 to nie żart)
    > czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    > czy musze zdawac jeszcze raz czy oddadza mi je normalnie ??

    hehe... chyba za samo jezdzenie na rowerze nie zabieraja prawa jazdy? ;)
    kiedys kumplowi zabrali na rok za prowadzenie pod wplywem i oddali bez
    egzaminu

    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2003-05-30 08:50:58
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Madzia K." <m...@w...pl> napisał w wiadomości:
    > Witam
    > zabranoi mi 2 lata temu prawo jazdy (jechałam na rowerze :0 to nie żart)
    > czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    > czy musze zdawac jeszcze raz czy oddadza mi je normalnie ??

    O ile coś się ostatnio nie zmieniło to zabrane prawko na okres ponad 12
    miesięcy skutkowało ponownym egzaminem, ale najlepszym rozwiązaniem będzie 1
    tefon wykonany do wydziału komunikacji a wszelkie wątpliwości zostaną
    rozwiane.

    Serwiz

  • 4. Data: 2003-05-31 12:03:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Madzia K." <m...@w...pl> napisał:

    >czy musze zdawac jeszcze raz
    Tak, ale nazywa się to kontrolne sprawdzenie kwalifikacji
    - art. 114. 1. 2 b) PoRD

    Artur Golański

  • 5. Data: 2003-06-01 20:01:20
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    > Witam
    > zabranoi mi 2 lata temu prawo jazdy (jechałam na rowerze :0 to nie żart)
    > czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    > czy musze zdawac jeszcze raz czy oddadza mi je normalnie ??

    Zawieszenie to okres proby, a nie okres na jaki ci zabrano prawo jazdy.
    Jesli faktycznie zabrali ci prawko na 2 lata natomiast, niestety zdajesz
    egzamin ponownie. Tylko w przypadku, gdy prawo jazdy jest zabrane na okres
    do 1 roku, ponowny egzamin nie jest wymagany. (Prosilbym jednak o
    potwierdzenie przez kogos - cos mi swita ale glowy nie poloze. ;-) )
    Pozdrawiam
    kk

  • 6. Data: 2003-06-02 16:12:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał:

    >Zawieszenie to okres proby, a nie okres na jaki ci zabrano prawo jazdy.
    Wyjaśnisz na czym polega to 'zawieszenie', z jakiej ustawy ono wynika
    i jak się to ma do "zatrzymania prawa jazdy" (PoRD) ?

    Artur Golański

  • 7. Data: 2003-06-02 17:27:46
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:
    > Wyjaśnisz na czym polega to 'zawieszenie', z jakiej ustawy ono wynika

    z kodeksu karnego

    > i jak się to ma do "zatrzymania prawa jazdy" (PoRD) ?

    a tego to już nie wiem. pewnie była to próba wyjaśnienia o czym tak
    naprawdę pisze autor

    KG

  • 8. Data: 2003-06-02 20:12:45
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >z kodeksu karnego
    O zawieszeniu wykonania kary słyszałem, ale nie o zawieszeniu
    zatrzymania prawa jazdy, i o to pytałem autora tekstu :-)

    Artur Golański

  • 9. Data: 2003-06-02 20:32:50
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:
    > O zawieszeniu wykonania kary słyszałem, ale nie o zawieszeniu
    > zatrzymania prawa jazdy, i o to pytałem autora tekstu :-)

    jak już czepiamy się szczegółów to nie jest to zatrzymanie prawa jazdy a
    środek karny w postaci zakazu prowadzenia pojazdów, ale zawiesić
    rzeczywiście nie można :)

    KG

  • 10. Data: 2003-06-06 16:55:50
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak już czepiamy się szczegółów to nie jest to zatrzymanie prawa jazdy a
    > środek karny w postaci zakazu prowadzenia pojazdów, ale zawiesić
    > rzeczywiście nie można :)

    ODP.. sorki ze nie zareagowalem od razu...po prostu odlaczylem sie na chwile
    od sieci.
    Faktycznie chcialem sprecyzowac wypowiedz poprzedniczki.
    Chodzilo mi o to, ze:
    1. zawieszenie - dotyczy tylko wykonania kary pozbawienia wolnosci - czyli
    jest to w rozumieniu kodeksu karnego okres proby.
    2. zabrane prawo jazdy nie musialo byc przeciez na caly okres zawieszenia a
    np. na 1 rok, - aby bylo co probowac ;-)
    Krzysiek