eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › nieuczciwy klient - co zrobic
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-05-30 07:55:36
    Temat: nieuczciwy klient - co zrobic
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    Witam,
    Mam problem z nieuczciwym klientem, ktory odmawia zaplacenia mojej firmie.
    Zaczne moze od poczatku. Jakis czas temu moj staly klient zamowil w mojej
    firmie produkcje pewnego katalogu. Z uwagi na dosc dluga wspolprace cena
    zostala ustalona niestety ustnie. Ustalona cena byla mocno odbiegajaca w dol
    od naszych standarow (pewne elementy produkcji jak na przyklad kosztowne
    przygotowanie komputerowe klient dostal za darmo). Praca zostala wykonana,
    towar zawieziony do klienta, odebrany przez pracownika, faktura zostala
    podpisana. Po dwoch miesiacach moj szef zaniepokojony brakiem platnosci
    zadzwonil do klienta z checia wyjasnienia sytuacji. No i zaczely sie schody.
    Klient stwierdzil, ze cena zostala ustalona za wysoka i ze moze zaplacic
    polowe kwoty, na jaka zostala wystawiona faktura. Oczywiscie moja firma
    zaplacila juz podatek i VAT z tej faktury. Wczoraj klient listem poleconym
    odeslal fakture z informacja, ze ceny sa niewspolmierne do wykonanej uslugi
    (co jest totalna bzdura) i ze pracownik nie byl upowazniony do podpisania
    faktury. Oczywiscie ani slowa o towarze, ktory odebral. Dodam jeszcze, ze
    nie wyslane zostalo jeszcze do klienta zadne oficjalne wezwanie do zaplaty.
    Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Jest to dosc znaczna kwota i jej brak
    jest sporym obciazeniem dla mojej firmy. Z tego co sie orientuje klient nie
    bedzie z stanie zwrocic towaru, gdyz wiekszosc katalogow rozeslala juz po
    swoich kontrahentach.

    Bede wdzieczny za wszelkie porady

    Pozdrawiam
    Artur



  • 2. Data: 2003-05-31 09:07:47
    Temat: Re: nieuczciwy klient - co zrobic
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bb72pp$8b4$1@news.onet.pl...
    > Mam problem z nieuczciwym klientem, ktory odmawia zaplacenia mojej firmie.
    > Zaczne moze od poczatku. Jakis czas temu moj staly klient zamowil w mojej
    > firmie produkcje pewnego katalogu. Z uwagi na dosc dluga wspolprace cena
    > zostala ustalona niestety ustnie. Ustalona cena byla mocno odbiegajaca w
    dol
    > od naszych standarow (pewne elementy produkcji jak na przyklad kosztowne
    > przygotowanie komputerowe klient dostal za darmo). Praca zostala wykonana,
    > towar zawieziony do klienta, odebrany przez pracownika, faktura zostala
    > podpisana. Po dwoch miesiacach moj szef zaniepokojony brakiem platnosci
    > zadzwonil do klienta z checia wyjasnienia sytuacji. No i zaczely sie
    schody.
    > Klient stwierdzil, ze cena zostala ustalona za wysoka i ze moze zaplacic
    > polowe kwoty, na jaka zostala wystawiona faktura. Oczywiscie moja firma
    > zaplacila juz podatek i VAT z tej faktury. Wczoraj klient listem poleconym
    > odeslal fakture z informacja, ze ceny sa niewspolmierne do wykonanej
    uslugi
    > (co jest totalna bzdura) i ze pracownik nie byl upowazniony do podpisania
    > faktury. Oczywiscie ani slowa o towarze, ktory odebral. Dodam jeszcze, ze
    > nie wyslane zostalo jeszcze do klienta zadne oficjalne wezwanie do
    zaplaty.
    > Co w takiej sytuacji mozna zrobic? Jest to dosc znaczna kwota i jej brak
    > jest sporym obciazeniem dla mojej firmy. Z tego co sie orientuje klient
    nie
    > bedzie z stanie zwrocic towaru, gdyz wiekszosc katalogow rozeslala juz po
    > swoich kontrahentach.

    wyślijcie wezwanie do zapłaty.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1