  • 11. Data: 2003-06-06 20:13:12
    Temat: Re: zabrane prawo jazdy :(
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał:

    >1. zawieszenie - dotyczy tylko wykonania kary pozbawienia wolnosci [..]
    >2. zabrane prawo jazdy nie musialo byc przeciez
    >na caly okres zawieszenia
    Jakiego 'zawieszenia' ? Nie było kary pozbawienia wolności.
    I co ma do tego orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów ?

    Artur Golański

  • 12. Data: 2003-06-08 14:20:12
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego 'zawieszenia' ? Nie było kary pozbawienia wolności.
    > I co ma do tego orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów ?
    >
    >zabranoi mi 2 lata temu prawo jazdy (jechałam na rowerze :0 to nie żart) w
    czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    w takim razie jak zinterpretujesz to? Co zostalo zawieszone? Wykonanie
    wyroku pozbawienia wolności czy zabrania prawo jazdy?
    Krzysiek

  • 13. Data: 2003-06-09 08:11:01
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> napisał:

    >czerwcu mija 2 lata zawieszenia
    >w takim razie jak zinterpretujesz to? Co zostalo zawieszone?
    To TY tak napisałeś ! TY użyłeś słowa 'zawieszono' !
    Chcesz, abym ja interpretował to c TY napisałeś ;-P

    >wyroku pozbawienia wolności czy zabrania prawo jazdy?
    No widzisz sam nie wiesz dokładnie co zrobiono !
    Teraz 'zabrano ci', a nie 'zawieszono'.
    Bo i jak prawnie można zawiesić ? ;-/

    Artur Golański

  • 14. Data: 2003-06-09 18:57:00
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > To TY tak napisałeś ! TY użyłeś słowa 'zawieszono' !

    kto napisał zawieszono?

    KG