  • 1. Data: 2003-01-15 18:54:46
    Temat: zabezpieczenie sie przed zmiana testamentu
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Sytuacja taka: babcia zapisuje wnuczce (ale nie wiem czy to na 100% wnuczka)
    w testamencie mieszkanie. W zamian za to ta opiekuje sie nia do konca zycia.
    Czy jest mozliwa taka sytuacja, ze babcia np. za 10 lat zmieni zdanie (ale
    np. bez powodu lub przez namowy osob trzecich) i zmieni testament. Jak sie
    przed taka sytuacja chronic. A moze jest jakas inna forma bezpieczna dla obu
    stron?
    Adam

  • 2. Data: 2003-01-15 23:30:11
    Temat: Re: zabezpieczenie sie przed zmiana testamentu
    Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl>

    AFAIR jest takie cudo jak umowa o dozywocie
    babcia darowuje wnuczce mieszkanie a wnuczka zobowiazuje sie do opieki nad
    nia na jakichs warunkach do konca zycia.
    I jakos tak przy okazji tej umowy mi sie kojarzy, ze jest mozliwosc (???
    glowy nie dam) odwolania darowizny z powodu razacej niewdziecznosci
    obdarowanego.

    *** w...@s...pl * www.ePolisa.republika.pl ***
    ubezpieczenia, kredyty, doradztwo- fachowo, rzetelnie, konkretnie

    Użytkownik Adam <f...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b04asj$746$...@f...acn.pl...