  • 1. Data: 2003-01-15 17:51:26
    Temat: działalność gospod. - zmiana - jak to zrobić ?
    Od: crazy bejbi <b...@t...pl>

    Witam,

    Borykam się ostatnio z pewnym problemem. Nie wiem jak go rozwiązać:

    prowadzę działalność gopodarczą i mam podpisane umowy z Klientami na np.
    świadczenie usług serwerowych na czas nieokreślony i co roku wystawiam
    fakturę.
    Aktualnie potrzebuję zawiesić działalność i "przepisać" w jakiś sposób
    na firmę żony - dokładnie taką samą działalność z takimi samymi
    parametrami tylko osoba będzie inna.

    Jak to zrobić najprościej.

    Myślałem o takim cymś:
    moją działaność zawiesić
    założyć nową działalność żony
    zrobić aneks do umów, że wszystkie sprawy firmy X (mojej) przejmuje
    firma Y (źony)

    można tak ?
    czy jest jakiś prostszy sposób ?
    jak ewentualnie napisać taki aneks ?
    jak będzie z Klientami ? czy nie spowoduje to zmiany umowy i np.
    zerwania umowy ? albo pojawienia się możliwości odstąpienia przez
    Klienta (z mojej winy?) ? jakie ewentualnie inne konsekwencje ?

    poradźcie .... dzięki ....

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-01-16 18:10:18
    Temat: Re: działalność gospod. - zmiana - jak to zrobić ?
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Witam,

    > jak będzie z Klientami ? czy nie spowoduje to zmiany umowy i np.
    > zerwania umowy ? albo pojawienia się możliwości odstąpienia przez
    > Klienta (z mojej winy?) ? jakie ewentualnie inne konsekwencje ?
    to zalezy jak brzmia umowy z klientami i czy nie beda chcieli przy tej
    okazji cos "urwac" :)

    pzdr
    aska