  • 1. Data: 2003-01-15 17:05:08
    Temat: Re: Czy zdjecia cyfrowe...
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Tym sie rózni ze do materialu dowodowego w postaci zdjec MUSI byc
    dolaczona
    > koperta zawierajaca klisze.Na kliszy biegly jest w stanie ustalic czy
    > dokonywany byl ewentualny retusz.Zdajesz sobie sprawe jak mozna "obrobic"
    > naswietlenie wykonane aparatem cyfrowym?Jedno klikniecie(doslownie) i
    > samochód bialy staje sie czerwony.I sprawca wypadku jest niewinny no bo on
    > jechal bialym;))

    Alez na cyfrowym tez mozna ustalic czy dokonywany byl retusz, nie zrobisz z
    bialego czerwonego, bo gdzies-tam pozostana odbicia itd.. Ale ja to sie nie
    znam ;-)

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "As you think, you shall become."

  • 2. Data: 2003-01-17 08:25:44
    Temat: Czy zdjecia cyfrowe...
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@N...pl>

    ...moga byc dowodem w sadzie?

    Dzieki za odpowiedz.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2003-01-17 08:49:23
    Od: Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl.nospam>

    W artykule <1...@6...148.86.50> Leszek.Pawlisz napisa?(a):
    > ...moga byc dowodem w sadzie?

    A czym rozni sie od zwyklego? To fotka i to fotka. A jak bedziesz mial
    watpliwosci, to zdjecie cyfrowe zawsze mozesz naswietlic na papier
    fotograficzny, i juz jest fotka classic.

    Mariusz
    Registered Linux User #206046
    email: m...@p...com.pl.nospam

  • 4. Data: 2003-01-17 09:11:18
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > A czym rozni sie od zwyklego? To fotka i to fotka. A jak bedziesz mial
    > watpliwosci, to zdjecie cyfrowe zawsze mozesz naswietlic na papier
    > fotograficzny, i juz jest fotka classic.

    Hmmm a jeszcze nie tak dawno gdzies w TV slyszalem, ze tylko
    klisza moze byc dowodem. Cos sie zmienilo w tej dziedzinie?

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2003-01-17 09:12:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Mariusz Jedrzejewski" <m...@p...com.pl.nospam> napisal w
    wiadomosci news:slrnb2fgsj.r6v.mj@jedrzej.polcard.com.pl...
> [...]

    naswietlenie wykonane aparatem cyfrowym?Jedno klikniecie(doslownie) i
    samochód bialy staje sie czerwony.I sprawca wypadku jest niewinny no bo on

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekaja, karawana jedzie dalej"

  • 6. Data: 2003-01-17 09:52:15
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > ...moga byc dowodem w sadzie?
    >
    > Dzieki za odpowiedz.
    >
    > --
    > pozdrowienia
    > Leszek Pawlisz, Krakow
    > --
    > Dicere non est facere

    Sprawa jest prosta: wszystko moze byc dowodem w sadzie.
    To jest zasada a ewentualne ograniczenia reguluje ustawa, a
    w tej materii rzadko pojawiaja sie ograniczenia.

    Wazne jest tylko jak sad oceni taki dowod.

    Konrad

  • 7. Data: 2003-01-17 19:16:16
    Od: "kuba rayski" <k...@M...kalafior.net>

    > Alez na cyfrowym tez mozna ustalic czy dokonywany byl retusz, nie zrobisz
    > bialego czerwonego, bo gdzies-tam pozostana odbicia itd.. Ale ja to sie
> [...]

    oj stary :)
    jestem grafikiem, zajmuje sie obrobka zdjec, i wiem, ze przy odrobinie
    cierpliwosci moge spreparowac kazde zdjecie do kazdych potrzeb tak, ze nic
    nie rozpoznasz :)

    kuba

  • 8. Data: 2003-01-17 19:32:21
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "kuba rayski" <k...@M...kalafior.net> wrote in message

> [...]
    > jestem grafikiem, zajmuje sie obrobka zdjec, i wiem, ze przy odrobinie
    > cierpliwosci moge spreparowac kazde zdjecie do kazdych potrzeb tak, ze

    To ze dobry grafik sporo potrafi zrobic ze zdjeciem wizualnie to chyba
    wcale nie znaczy, ze taki przekret wyjdzie.
    Np. aparat cyfrowy moze w samym zdjeciu zapisywac jakas sume kontrolna
    badz inny rodzaj oznaczenia (podpisu) ktory nie bedzie "zgadzal sie" po
    dokonaniu korekty.

    --
    Pozdrawiam,
    Gacek

  • 9. Data: 2003-01-17 21:31:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości

    > Alez na cyfrowym tez mozna ustalic czy dokonywany byl retusz, nie zrobisz
    > bialego czerwonego, bo gdzies-tam pozostana odbicia itd.. Ale ja to sie
    nie
    > znam ;-)

    W kazdym razie poznańska drogówka mogąc wybrać aparaty fotograficzne(za
    darmo bo od PZU) z podanych przeze mnie powodów zdecydowała się na aparaty
    tradycyjne .Może kiedyś jak doczekamy się wirtualnych sądów w
    internecie:))))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"