  • 141. Data: 2005-02-09 13:23:48
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Prostak.
    > Ciekawe jak by

    plyta sie zaciela?

    P.

  • 142. Data: 2005-02-09 13:35:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:
    > Nie rozumiesz tekstu czytanego (zaproponowanie kaganca) czy tak
    > automatycznie stajesz po stronie ludzi
    > ktorzy rzucaja kamieniami?

    Czyli postulujesz zalozenie agresywnym psom kaganca na stale na cale
    zycie?
    Mysle ze to bardziej niehumanitarne niz uspienie.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 143. Data: 2005-02-09 13:45:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli postulujesz zalozenie agresywnym psom kaganca na stale na cale
    > zycie?
    > Mysle ze to bardziej niehumanitarne niz uspienie.

    raczysz zartowac w tym momencie co?

    Sugeruje nakladanie kaganca przed spacerem, sa dosteone z materialu.

    P.

  • 144. Data: 2005-02-09 14:15:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:

    > raczysz zartowac w tym momencie co?
    >
    > Sugeruje nakladanie kaganca przed spacerem, sa dosteone z materialu.

    Lepszy jest druciany odpowiednio wylozony.
    Ja swojemu psu zakladam kaganiec zawsze, mimo tego, ze jest absolutnie
    nieszkodliwy. Po prostu szanuje nerwy innych, ktorzy moga tego nie
    wiedziec.

    Jaka mam gwarancje, ze wlasciciel agresywnego psa zalozy kaganiec?
    Zadnej. Co mi przyjdzie z kary, kiedy pies zabije albo okaleczy moje
    dziecko?
    Dlatego agresywne psy po prostu nie poinny wsrod ludzi przebywac.
    Albo trzeba je izolowac, albo wyeliminowac.

  • 145. Data: 2005-02-09 14:24:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd0k6fc.778.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Lepszy jest druciany odpowiednio wylozony.

    Gwoli ścisłosci. Szmaciane kagance, tzw weterynaryjne nie powinny byc
    zakladane psom ponieważ utrudniaja psu wentylację - pies wentyluje sie tylko
    przez pysk. Zabudowany, szmaciany kaganiec to znecanie sie nad zwierzakiem.

    Druciane kagance nie sprawdzaja sie w przypadku duzych psów. Pies wyposazony
    w metalowy kaganiec nie zagryzie ale zrobi Ci z twarzy sieczke. Mnie moj
    pies w zabawie uderzyl samym pyskiem w twarz i skonczylo sie na pogotowiu z
    podejrzeniem zlamania nosa - uderzenie bylo do tego stopnia silne, ze jak
    sie okazalo pare dni pozniej w efekcie tego oderwał mi sie nerw w kanale
    zeba i ząb stał sie martwy.Wydaje mi sie, ze kaganiec skorzany jest
    najlepszym wyjsciem - spelnia swoja role jako "namordnik", a jednoczesnie
    nie przysparza dodatkowych obrazen ewentualnie uderzonemu.

    HaNkA

  • 146. Data: 2005-02-09 14:34:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dziecko?
    > Dlatego agresywne psy po prostu nie poinny wsrod ludzi przebywac.
    > Albo trzeba je izolowac, albo wyeliminowac.

    zaatakowac moze kazdy, nawet czlowiek, pedoil, gwalciciel itd.

    W przypadku kilkutysiecznej grzywny jestem wrecz pewien ze
    taki czlowiek nalozy psu kaganiec. Mozna zagrozic odebraniem psa
    w przypadku ponownego stwierdzenia braku kaganca (ale nie w terenie
    niepublicznym)
    i nie do uspieniea tylko do doddania osobom bardziej odpowiedzialnym.

    P.

  • 147. Data: 2005-02-09 16:05:50
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Znasz pojecie resojaclizacji? Natomiast zmien psychike doroslego psa.
    > Powodzenia.

    Mozna, bez problemu. Wymaga to tylko czasu i konsekwencji. Noa ze wiekszosci
    ludzi brak tych cech, to sie mowi " Nie da sie, usypiamy".
    zdarzaja sie oczywiscie przypadki niereformowalne, wynikajace z chorob, cech
    wrodzonych, badz nabyte, ale stanowia one zdecydowana mniejszosc.

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest zerwanie
    > z ukladem kontraktowym zawartym w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura
    > zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

  • 148. Data: 2005-02-09 16:12:37
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Może Ty jesteś śmieciem, bo ja mam 195 cm. wzrostu. Gdyby zaatakował
    > moją żonę, którą wtedy zasłoniłem zapewne trafiłby zębami na jej szyję i
    > wielce prawdopodobne, że mógłby przerwać tętnicę. Ciekawe, co wtedy
    > miałbyś
    > mądrego do powiedzenia. Przypominam, to nie był jakiś rachityczny kundelek
    > pitbull terier, który zaatakował mnie skacząc w górę i wbijając kły w
    > rękę,
    > którą trzymałem na wysokości moich piersi.

    Po 1. Nie gdybamy.
    po 2. Gdyby to byl prawdziwy pit bull, ktory to chcialby Cie ugryzc, to
    zadna (normalna) rekawiczka by go nie powstrzymala przed odgryzieniem Ci
    dloni, dlatego mam wrazenie, ze wyolbrzymiasz.

  • 149. Data: 2005-02-09 16:14:54
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:420797d3@news.home.net.pl...
    > Nie, kochasiu - to ty jesteś kretynem.

    Ja nie wnikam kto jest kim, zwracam tylko uwage na to, by poprawnie uzywac
    nazw psow.
    To, ze 99% ludzi nie ma pojecia o bullach nie usprawiedliwia siania
    niewiedzy.

  • 150. Data: 2005-02-09 16:18:14
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > Podstawowe pytanie, które tu trzeba zadać: jak to się stało, że pies
    > był bez kagańca i bez smyczy. Właściciela, który takiego psa puszcza w
    > ten sposób wolno, należałoby traktować tak jak np żołnierza
    > pozostawiającego w parku na ławce naładowany karabin.

    W Kodeksie Wykroczen mowa takze o porzuceniu broni przez zolnierza na
    sluzbie?