  • 1. Data: 2005-02-06 22:36:26
    Temat: Wartownik jednostki wojskowej
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Na jakiej podstawie prawnej wartownik w jednostce wojskowej może wydawać
    polecenia określonego zachowania się oraz używać broni palnej w stosunku do
    intruzów ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 2. Data: 2005-02-06 22:48:27
    Temat: Re: Wartownik jednostki wojskowej
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Na jakiej podstawie prawnej wartownik w jednostce wojskowej może wydawać
    > polecenia określonego zachowania się oraz używać broni palnej w stosunku
    do
    > intruzów ?

    Regulamin sluzby wartowniczej i prawo uzycia broni.

  • 3. Data: 2005-02-06 22:50:57
    Od: "Wojtek" <w...@b...net.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > do
    >
    > Regulamin sluzby wartowniczej i prawo uzycia broni.
    >
    >NA PODSTAWIE REGULAMINU SLUZBA WARTOWNICZA A TAM JEST WSZYSTKO ZAWARTE
    PRAWA I OBOWIAZKI WARTOWNIKA NA POSTERUNKU

  • 4. Data: 2005-02-06 22:52:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojtek napisał(a):
    > Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PRAWA I OBOWIAZKI WARTOWNIKA NA POSTERUNKU

    Pieknie, panowie... Czyli jak ja w domu sobie napiszę i powiesze na
    ścianie regulamin służby wartowniczej, będę mógł strzelać do intruzów?
    :-P

    M.

  • 5. Data: 2005-02-06 22:54:46
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/02/2005 23:36, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote :
    > Na jakiej podstawie prawnej wartownik w jednostce wojskowej może wydawać
    > polecenia określonego zachowania się oraz używać broni palnej w stosunku do
    > intruzów ?

    Na podstawie ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 o Żandarmerii Wojskowej i
    wojskowych organach porządkowych. ( http://42.pl/url/aJY )

    (art. 45 i dalej)
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)

  • 6. Data: 2005-02-06 22:57:17
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > PRAWA I OBOWIAZKI WARTOWNIKA NA POSTERUNKU

    Nic więcej ? Żadnej ustawy o wojsku czy coś w tym stylu ?
    Żadnych uprawnień wojskowych itp. ? Gogluje już dłuższy czas wpisując różne
    słowa kluczowe i nic... dlatego pytam.

  • 7. Data: 2005-02-06 23:07:41
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Regulamin sluzby wartowniczej i prawo uzycia broni.

    To chyba jest co najwyzej rozporzadzenie ( nie wiem), a jesli tak to na
    pewno nie jest to samodzielna podstawa i trzeba szukac jakiejs ustawy.

    Cezar

  • 8. Data: 2005-02-08 07:45:49
    Od: AdamS <adam@tu_tnij.webpark.pl.invalid>

> [...]

    > polecenia określonego zachowania się oraz używać broni palnej w stosunku do

    chociażby to:

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

    z dnia 12 grudnia 1995 r.

    w sprawie szczegółowych przypadków oraz warunków i sposobów użycia
    środków przymusu bezpośredniego, a także szczegółowych warunków i
    sposobu postępowania przy użyciu broni palnej przez żołnierzy
    wojskowych organów porządkowych.

    (Dz. U. z 1996 r. Nr 5, poz. 35)

    15 sekund szukania :)

    --