  • 91. Data: 2005-02-07 19:25:48
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie pieprz o hitlerowskich metodach, bo to wlasnie w obozach
    > koncentracyjbych psy byly cenniejsze od czlowieka. I za zle spojzenie na
    > owczarka mozna bylo isc na druty :/.

    Ja mowie o metodach jakie co niektorzy zamierzaja stosowac.

    Niczym sie od nich nie roznia, a co do psa, mozna bylo zostac
    zabitym za spojrzenie w kazdym kierunku jakim sobie nie zyczyli.

    > Troche przesadze, ale uwazam ze osoby obstajace za pozostawieniem przy
    > zyciu niebezpiecznego psa, ktory w przyszlosci moze zagryzc czlowieka są
    > potencjalnymi mordercami.

    przesadzasz.
    Wystarczy prosta metoda , kaganiec i nie ma wtedy mozliwosci zagryzienia,
    po prostu niema,

    I prosze nie stosowac misiowych porownan bo to
    > troche nie pasuje do kontekstu, pies zaatakowal i sa pelne podstawy
    > sadzic ze zrobi to jeszcze raz.

    dlatego trzeba zastosowac srodki bezpieczenstwa, kaganiec, smycz, grzywna

    > BTW morderstwo = zabicie czlowieka = zabicie psa

    P.

  • 92. Data: 2005-02-07 19:28:19
    Od: "AGA" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."

  • 93. Data: 2005-02-07 19:29:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli już chcesz udawać kretyna, pisz poprawnie, inaczej wychodzisz
    > na kretyna nieuka.

    badz laskaw doprecyzowac.

    P.

  • 94. Data: 2005-02-07 19:32:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    dokladnie.

    P.

  • 95. Data: 2005-02-07 19:38:24
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > HI HITLER!
    >
    > P.

    jedynie co mnie tu obraziło to próba porównania człowieka do psa
    kurwa mać przemku z małej litery to właśnie czasy faszystów.
    a pies czy inne zwierzę ryba itp ma służyć człowiekowi jako pomoc lub pokarm
    chińczycy jedzą psy i koty i nikt nie widzi w tym złego dla nich to tylko
    pokarm
    za to inni czczą krowy to jest chyba chore?
    a w konkretnej sytuacji to proste właściciel kara finansowa plus jakieś
    odszkodowanie
    dla pogryzionego , za co ? a za to że terez będzie miał lęki jak zobaczy
    takiego psa.
    pies ponieważ posmakował krwi ludzkiej to kwestia czasu zaatakuje ponownie
    a jest duży i skuteczny więc nie podlega dyskusji uśpić.
    póki co to życie i zdrowie ludzkie jest ważniejsze od życia psa kota ryby
    ptaka.
    a za text że to przechodzeń jest winny bo sprowokował psa podniesieniem ręki
    to ode mnie masz w ryj datę i miejsce ty ustalasz nie potrzeba takich debili
    w Sopocie
    /miasto doczytałem w którymś poście/
    wstyd dla miasta przynosisz.
    i nie podnoś przy mnie ręki bo mnie sprowokujesz i cię zastrzelę na miejscu
    :)))))
    to tyle,
    uniosłem się gdy czytam gdy ktoś porównuje życie psa do życia ludzkiego
    mnie to obraża, nie wiem ile jest warte psie życie ale życie świni
    to około 3zł kg w każdej rzeźni to powiedzą. za psa chinole chyba płacą
    10usd za średniego i 15 usd za dużego za kota 5usd. a ile kosztuje życie
    człowieka ?
    Ano jest bezcenne, warte więcej niż życie wszystkich psów na ziemi nawet
    jeśli ten człowiek to dres.
    żeby nie było niedomówień w swoim życiu miałem trzy psy kundla podhalana i
    zwykłego owczarka wiec absolutnie nie jestem wrogiem psów jako takich.
    po prostu wszysto musi mieć swoje miejsce u mnie pies przy stole nigdy nie
    siedział.
    a przemuś to chyba z nimi razem w budzie śpi.:))))
    z mojej strony dzień dwa poczekam później witam w KF.
    szkoda moich nerwów na cudzą głupotę

  • 96. Data: 2005-02-07 19:40:08
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > badz laskaw doprecyzowac.

    Nie ma czegos takie jak "hi hitler"... Jesli juz to "heil hitler".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 97. Data: 2005-02-07 20:09:10
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik piotr napisał:

> [...]
    > siedział.
    > a przemuś to chyba z nimi razem w budzie śpi.:))))
    > z mojej strony dzień dwa poczekam później witam w KF.

    Bzdury piszesz, ze tak powiem. Nie godzien jestes miana czlowieka. A w
    to, ze miales psa to czytajac tego posta ciezko uwierzyc. Chyba, ze
    nalezysz do ludzi co trzymaja zwierzaka na metrowym lancuchu przed buda.
    Ja kazdego takiego wlasciciela z checia bym potraktowal tak samo (na
    lancuch i do budy).

    P.S. Nie odpisuj bo szkoda moich nerowo na cudza glupote. Zreszta i tak
    juz tego nie przeczytam (guess why?).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 98. Data: 2005-02-07 20:37:58
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:

    >badz laskaw doprecyzowac.
    Heil nie Hi.:-)))

  • 99. Data: 2005-02-07 20:57:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:42077601$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli zdrowym rozsądkiem nazywasz obronę psów rzucających się z odległości
    > *kilkunastu metrów* na *spokojnie spacerujących* ludzi, to naprawdę
    > gratuluję
    > tego "zdrowego" rozsądku :-/

    A sądziłam, ze zanim sie wyda wyrok nalezy wysluchac obu stron. Jesli
    rzeczywiscie masz/miales psa to powinienes wiedziec, ze takowe nie rzucaja
    sie z nienacka na idących kilka metrów dalej ludzi. Gdyby jeszcze
    przechodzil kolo niego to uznałabym to za możliwe [sama jak pisalam
    doswiadczylam niechęci psa do okreslonego typu ludzi], ale pies cwalujacy
    kilkanascie metrów, aby bez dania racji zaatakowac kogoś brzmi mało
    prawdopodobnie - zwłaszcza po zmroku, gdy psy gorzej widzą. Psioczenie na
    jakąkolwiek rase jest tez nie na miejscu bo sam poszkodowany nie byl pewien
    rasy psa - sama mam rottweilera ale nie odróznie pit bulla od stafforda czy
    amstaffa - nie znam tych ras psów po prostu.

    Natomiast udzielanie komus genialnych rad typu ze powinien byl złamac psu
    kark na miejscu jest praktycznie wykierowaniem pacjenta prosto na cmentarz.
    Gdyby pies byl taki agresywny jak go opisano to wchodzenie z nim w otwarty
    konflikt wymagaloby albo braku 5 i kilku następnych klepek, albo lodowatej
    krwi i opanowania - co sądząc z postu inicjującego wątek tez raczej bylo
    niemozliwe. Treser mojego rota nie wykluczal mozliwosci wygranej czlowieka z
    rottweilerem w bezposrednim starciu - in plus zaliczyl wage doroslego
    człowieka i chwytne dlonie, in minus - strach paralizujący chęć walki i
    właczajacy odruchy obronne.

    Więcej rozsądku, mniej tandentych filmów:-))

    HaNkA

  • 100. Data: 2005-02-07 21:12:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Heil nie Hi.:-)))

    byc moze, napisalem tak jak sie slyszy :) nie powod by mnie szmacic.

    W kazdym razie wiadomo o kogo chodzi :)

    P.