  • 1. Data: 2003-02-22 14:48:14
    Temat: z prawa pracy
    Od: m...@s...pl

    Mam 2 pytania pytania : 1. Czy okres urlopu macierzyńskiego i wychowawczego
    wlicza się do stażu pracy? 2. Jestem osobą bezrobotną, wcześniej (tj. przed
    urlopem macierzyńskim) oczywiście pracowałam. Czy muszę na nowo przepracować
    wymagany okres (tj. co najmniej pół roku), by otrzymać zasiłek? Czy może fakt,
    że pracowałam wcześniej wystarczy, by go otrzymać z UP?
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2003-02-22 18:05:39
    Temat: Re: z prawa pracy
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    fakt,
    > że pracowałam wcześniej wystarczy, by go otrzymać z UP?

    ad. 1 zaliczenie tych okresów wynika z wewnetrznych uregulowań, jeżeli takie
    są to urlop wypoczynkowy jest napewno zaliczany bowiem jest to intergralna
    część stosunku pracy, co do wychowawczego to jak wyżej,

    ad. 2 urlop po 1/2 roku pracy jest tylko raz w całym okresie pracy i dotyczy
    to tylko pierwszego w życiu urlopu wypoczynkowego.

    Pozdrowienia

    Michał

  • 3. Data: 2003-02-22 18:19:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Użytkownik <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    To zależy jaki staz pracy masz na myśli?
    Dla zasiłku dla bezrobotnych? Urlopu? Emerytury?

    Dlaczego nie wróciłas do pracy po urlopie maciezyńskim?
    I kiedy ten urlop sie skończył?
    Czy korzystałaś z urlopu wychowawczego?
    A jeżeli tak to dlaczego nie wróciłas do pracy po zakończeniu urlopu?

    Podajesz stanowczo za mało danych.

    A teraz odpowiedź pewnego Pana (jasnowidza zresztą):

    Dnia 22-02-2003 19:05, Użytkownik Grupy napisał:

> [...]
    >
    > ad. 2 urlop po 1/2 roku pracy jest tylko raz w całym okresie pracy i dotyczy
    > to tylko pierwszego w życiu urlopu wypoczynkowego.

    A czytac to Ty umiesz, Michale vell Grupy? Ze zrozumieniem? Bo że pisac
    to widać, ale to o niczym nie świadczy.

    Rozumiem że poniewaz nie znałeś odpowiedzi na pytania postanowiłes
    napisac co Ci akurat przyszło go głowy?
    Fajnie że wiesz tyle o urlopie wypoczynkowym, ale żeby od razu sie tym
    chwalić? Rozsadza Cię ta wiedza?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk