  • 1. Data: 2003-02-22 12:32:04
    Temat: dzieci-szkola-meldunek
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Witam!
    Mam pytanko, chodzi o to ze moja cora od wrzesnia idzie do zerowki. Wiem ze
    przysylaja zawiadomienia do domu(kolezanka juz dostala).
    Ja mieszkam gdzie indziej a gdzie indziej jestem zameldowana, dopiero gdzies
    za miesiac sie przemelduje.Wiec gdzie mialabym zglosic ze dziecko juz nie
    podlega pod inna szkole w innym miescie? czy to moze automatycznie jakos
    przekazuja gdy czlowiek sie melduje?
    Bea

  • 2. Data: 2003-02-22 12:38:01
    Temat: Re: dzieci-szkola-meldunek
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlega pod inna szkole w innym miescie? czy to moze automatycznie jakos

    Zapisz dziecko tam gdzie ma chodzic, a we wrzesniu (jak nie zdazysz sie
    przemeldowac) szkola sama wysle zawiadomienie do wlasciwego urzedu wg
    miejsca zameldowania.

    Karol