  • 1. Data: 2003-02-22 13:02:07
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    podający się za prawnika,a o stosowaniu prawia zapomina

    >przytoczylem cytat z Kidyby, gdzie ekspresis verbis dopuszcza
    >prowadzenie DG bez wpisu.
    Po pierwsze, jeśli koniecznie chcesz sie popisać znajomością
    łaciny, bo wydaje ci się, że post twoj bedzie mądrzejszy, to tak pisz
    wyraz "expressis".
    Po drugie, celowo dodałem słowo 'prawnie', nie odnosiłem się do
    def. przedsiębiorcy i nie zaprzeczałem, iż można bezprawnie prowadzić
    działalność.
    Powszechnie jest wiadomo, że do otrzymania nr regon, założenia konta
    bankowego czy wreszcie załatwienia formalości w US (w tym rejestracji
    płatnika
    VAT, by legalnie moć wystawiać f-ry) potrzebne jest przynajmniej
    potwierdzenie
    zgłoszenia dz. g w UG.

    >za chamstwo i glupote.
    >Bo duren jestes.
    Bądź łaskaw te i podobne epitety pozostawić do użytku własnego w rodzinnym
    gronie.
    FUT -> u...@t...pl
    --
    Krzysio