  • 1. Data: 2009-01-26 01:34:47
    Temat: wysokość zadośćuczynienia za areszt
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Witam

    Jakie kwoty uważacie za adekwatne jako zadośćuczynienie
    za tymczasowy areszt ?
    Myślę o stawce za dzień ...
    No nie wiem jak to inaczej liczyć.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-26 09:00:42
    Temat: Re: wysokość zadośćuczynienia za areszt
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jakie kwoty uważacie za adekwatne jako zadośćuczynienie
    > za tymczasowy areszt ?
    > Myślę o stawce za dzień ...
    > No nie wiem jak to inaczej liczyć.

    to zalezy - jezeli w zwiazku z tym spotkały cie jakies dodatkowe
    nieprzyjemnosci (utrata pracy, strata waznego klienta, rozstanie z zona,
    problemy zdrowotne) to musisz sobie wycenic sam, w innym przypadku dla mnie
    byłaby to kwota 500-1000 zł dziennie.

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 3. Data: 2009-01-26 17:16:49
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > nieprzyjemnosci (utrata pracy, strata waznego klienta, rozstanie z zona,
    > problemy zdrowotne) to musisz sobie wycenic sam, w innym przypadku dla

    Proszę jeszcze inne osoby o opinię.

    Pozdrawiam,
    Tomek

    PS
    Jeśli to nie ironia to powyższe kwoty wydają mi się przesadzone.

  • 4. Data: 2009-01-26 22:40:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Stawarz wrote:

    > Proszę jeszcze inne osoby o opinię.
    >

    > Pozdrawiam,
    > Tomek
    >
    > PS
    > Jeśli to nie ironia to powyższe kwoty wydają mi się przesadzone.

    no zgadza sie sąd w RP da ci jakieś 1000 zł za miesiąc albo mniej w
    zależności od humoru sędziego. Jak poczytasz orzeczenia to sie uśmiejesz
    jakie gówniane pieniądze dostawali ludzie za wielomiesięczny areszt oraz
    utratę pracy czy nawet firmy np z powodu fałszywego oskarżenia o pedofilie
    czy gwałt.

  • 5. Data: 2009-01-28 23:06:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jeśli to nie ironia to powyższe kwoty wydają mi się przesadzone.

    przesadzone bo?

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 6. Data: 2009-01-29 14:10:56
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > przesadzone bo?

    Dlatego, że:
    1. Chodzi mi TYLKO o zadośćuczynienie a nie odszkodowanie.
    2. Wiem, że wolność jest bezcenna ale 1000 pln za dzień to nieco dużo
    nie sądzisz ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-29 19:09:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Stawarz wrote:

    > Dlatego, że:
    > 1. Chodzi mi TYLKO o zadośćuczynienie a nie odszkodowanie.
    > 2. Wiem, że wolność jest bezcenna ale 1000 pln za dzień to nieco dużo
    > nie sądzisz ?

    sądzę że nie... sądze że tę kwotę powinien wypłacać z włąsnej kieszeni
    sędzia lub częściej asesor, który podklepuje nakaz aresztowania na podstawie
    poszlak i domysłów prokuratora.

  • 8. Data: 2009-01-29 22:46:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlatego, że:
    > 1. Chodzi mi TYLKO o zadośćuczynienie a nie odszkodowanie.
    > 2. Wiem, że wolność jest bezcenna ale 1000 pln za dzień to nieco dużo
    > nie sądzisz ?

    strata zarobku + niewatpliwe nerwy + nerwy rodziny - chyba i tak byłoby
    mało.

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

  • 9. Data: 2009-01-29 23:14:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > następuje:

    > strata zarobku + niewatpliwe nerwy + nerwy rodziny - chyba i tak

    czasem utrata pracy i dobrego imienia (konieczność przeprowadzki) jak to
    często sie zdaża przy oskarżeniach o przestępstwa seksualne (gwałt
    molestowanie pedofilia).

    a do odsiadki przez kilka miesiecy wystarczy panienka która cie pomówi o
    usiłowanie gwałtu, nawet nie musi być nic widać wystarczą jej słowa i
    idziesz do pierdla.