  • 1. Data: 2009-01-25 20:16:12
    Temat: Re: [cross] odstąpienie od umowy kupna samochodu - kilka pytań
    Od: "Damian / EXCAR group" <....@e...pl>

    Użytkownik "LETki"
    > Czy w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wspominać o naprawie
    > blacharskiej oraz awarii silnika?

    Powiem Ci ze nawet jak kupilbys w komisie to nie masz szans na oddanie
    uszkodzonego auta!
    W zadnym sadzie nie wygrasz w takim przypadku, a zaistaniala sytuacja niech
    bedzie dla ciebie
    ostrzezeniem ze autko najpierw sie sprawdza a potem kupuje, a nie odwrotnie.

    ps. jako ciekawostke powiem ci ze kiedys mialem sytuacje w ktorej kobieta
    (!) kupila ode mnie
    Audi A8 i na drugi dzien zadzwonila z zapytaniem czy moze zwrocic auto... bo
    maz na nia krzyczy ze
    kupila za slaby silnik (mialem 3.7 a nie 4.2).
    No i sie zgodzilem. Kobieta przyjechala autkiem, oddala wymyty, zatankowany,
    my zwrocilismy pieniazki.
    Dw dni pozniej okazalo sie ze skrzynia biegow cos dziwnie chodzi. Ogledziny
    wykazaly ze skrzynia byla wykrecona i podmieniona!
    Na dobroci serca i przyjeciu auta od "milej pani" o malo nie stracilem ponad
    10 tysiakow.
    To tyle w kwestii oddawania i przyjmowania auta.

  • 2. Data: 2009-01-25 20:29:50
    Od: Czarek <...@...pl>

    Damian / EXCAR group wrote:
> [...]
    > wykazaly ze skrzynia byla wykrecona i podmieniona!
    > Na dobroci serca i przyjeciu auta od "milej pani" o malo nie stracilem ponad

    Z ciekawości, skoro nie Ty, to kto stracił te 10 tys.? Kolejny nabywca?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 3. Data: 2009-01-25 20:34:07
    Od: LETki <l...@W...pl>

    Damian / EXCAR group pisze:

    > To tyle w kwestii oddawania i przyjmowania auta.

    A ja powiem Ci tak, że jak się okazuje synalek właścicielki tego
    samochodu ma warsztat, o samochodzie wie wszystko (zresztą są oni
    pierwszymi jego właścicielami), i podejrzewam tu ściemę szytą grubymi
    nićmi. Zresztą sam powiedział,że wie o co chodzi i oddadzą mi kaskę,
    tylko amuśka probelmy robi... :/

    --
    pzdr
    LETki

  • 4. Data: 2009-01-25 21:10:26
    Od: "Damian / EXCAR group" <....@e...pl>

    Użytkownik "Czarek"
    > Z ciekawości, skoro nie Ty, to kto stracił te 10 tys.? Kolejny nabywca?

    Maz tej Pani w toku dalszych rozmow zdecydowal sie pokryc koszta zakupu
    nowej skrzyni, a po
    "swoja" stara skrzynie przyslal kuriera.

  • 5. Data: 2009-01-25 21:25:38
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Damian / EXCAR group" <....@e...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Czarek"
    >>
    > Maz tej Pani w toku dalszych rozmow zdecydowal sie pokryc koszta zakupu
    > nowej skrzyni, a po
    > "swoja" stara skrzynie przyslal kuriera.

    skłonność do kupowania nowych skrzyni "w toku dalszych rozmów" bardzo
    wzrasta gdy wisi się za nogi za oknem na wysokości 10 piętra...

  • 6. Data: 2009-01-25 21:32:00
    Od: "Damian / EXCAR group" <....@e...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <
    > skłonność do kupowania nowych skrzyni "w toku dalszych rozmów" bardzo
    > wzrasta gdy wisi się za nogi za oknem na wysokości 10 piętra...

    sprawdzone ? dziala ?
    :)

  • 7. Data: 2009-01-25 21:34:56
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:glilsg$j9e$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > skłonność do kupowania nowych skrzyni "w toku dalszych rozmów" bardzo
    > wzrasta gdy wisi się za nogi za oknem na wysokości 10 piętra...

    O i prawidlowe podejscie ;)
    "... sad sadem, ale sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie..."

    Picasso

  • 8. Data: 2009-01-25 21:38:04
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "LETki" <l...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właścicielami), i podejrzewam tu ściemę szytą grubymi nićmi. Zresztą sam
    > powiedział,że wie o co chodzi i oddadzą mi kaskę, tylko amuśka probelmy

    Na GPW na takich jak Ty mowi sie leszcze ...
    Ktos musi stracic, zeby zyskac mogl ktos...
    Nie bierz tego do siebie... i zmien mechanika ktory twierdzi, ze luzy
    zaworowe zmienia sie przy instalacji gazowej!

    Picasso

  • 9. Data: 2009-01-25 22:06:01
    Od: LETki <l...@W...pl>

    Pa_blo pisze:

    > Na GPW na takich jak Ty mowi sie leszcze ...

    hehe, wiem, i tak naprawdę sam się z siebie śmieję w tym momencie.. ;)
    pociesza mnie fakt pod=siadania auta, którym sie jaram tak na prawdę,
    szkoda tylko sposobu w jaki wszedłem w jego posiadanie..

    > Ktos musi stracic, zeby zyskac mogl ktos...

    cóż,życie ;)

    > Nie bierz tego do siebie... i zmien mechanika ktory twierdzi, ze luzy
    > zaworowe zmienia sie przy instalacji gazowej!

    ok, ale ten warsztat ma opnie jednego z lepszych w kraju..

    --
    pzdr
    LETki

  • 10. Data: 2009-01-25 23:01:06
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Przemek V pisze:
    > Użytkownik "Damian / EXCAR group" <....@e...pl> napisał w wiadomości

    > skłonność do kupowania nowych skrzyni "w toku dalszych rozmów" bardzo
    > wzrasta gdy wisi się za nogi za oknem na wysokości 10 piętra...

    dobrym słowem i karabinem mozna zdziałac znacznie wiecej niz samym tylko
    dobrym słowem - Al Capone

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"