    Date: Thu, 12 Jan 2023 19:19:27 +0100
    Subject: Re: wysoki poziom
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.01.2023 o 13:14, Olin pisze:
    > Kulsony wzniosły się na wyższy poziom, a ujmując rzecz bardziej precyzyjnie
    > na poziom wysięgnika wozu strażackiego w celu, jak to ujęli, "prowadzenia
    > działań".
    >
    > Sylwester Marczak popisał się zdaniem: "u podstaw wszelkich decyzji
    > podejmowanych w trakcie wszelkich zabezpieczeń leżą względy
    > bezpieczeństwa".
    >
    > Szczegóły:
    > https://www.rp.pl/spoleczenstwo/art37756611-policjan
    ci-na-wysiegniku-przy-oknach-lotnej-brygady-opozycji
    -skala-obledu-odbiera-mi-mowe
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/groteskowe-sceny
    -w-miesiecznice-smolenska-w-akcji-policjanci-na-wysi
    egniku/9yjkd28

    Przecież policjanci w koszu powiedzieli, że siedzą w nim i zaglądają do
    okien w trosce o bezpieczeństwo tych podglądanych ludzi.
    A wszystko dziwnie i pokrętnie uzasadniają uroczystościami nowej wiary.
    Albowiem składanie hołdu schodom jest teraz już od jakiegoś czasu
    oficjalnie obrzędem religijnym. Kilka miesięcy temu oglądałem podczas
    transmisji, jak dowódca oddziału policyjnego pod "Zachętą" pokazywał na
    to papier, uzasadniając zbór nagłośnienia.

    --
    -
    Akarm