  • 1. Data: 2023-01-12 13:14:11
    Temat: wysoki poziom
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kulsony wzniosły się na wyższy poziom, a ujmując rzecz bardziej precyzyjnie
    na poziom wysięgnika wozu strażackiego w celu, jak to ujęli, "prowadzenia
    działań".

    Sylwester Marczak popisał się zdaniem: "u podstaw wszelkich decyzji
    podejmowanych w trakcie wszelkich zabezpieczeń leżą względy
    bezpieczeństwa".

    Szczegóły:
    https://www.rp.pl/spoleczenstwo/art37756611-policjan
    ci-na-wysiegniku-przy-oknach-lotnej-brygady-opozycji
    -skala-obledu-odbiera-mi-mowe
    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/groteskowe-sceny
    -w-miesiecznice-smolenska-w-akcji-policjanci-na-wysi
    egniku/9yjkd28

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-01-12 19:19:27
    Temat: Re: wysoki poziom
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.01.2023 o 13:14, Olin pisze:
> [...]
    -skala-obledu-odbiera-mi-mowe
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/groteskowe-sceny
    -w-miesiecznice-smolenska-w-akcji-policjanci-na-wysi

    Przecież policjanci w koszu powiedzieli, że siedzą w nim i zaglądają do
    okien w trosce o bezpieczeństwo tych podglądanych ludzi.
    A wszystko dziwnie i pokrętnie uzasadniają uroczystościami nowej wiary.
    Albowiem składanie hołdu schodom jest teraz już od jakiegoś czasu
    oficjalnie obrzędem religijnym. Kilka miesięcy temu oglądałem podczas
    transmisji, jak dowódca oddziału policyjnego pod "Zachętą" pokazywał na
    to papier, uzasadniając zbór nagłośnienia.

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2023-01-12 20:32:04
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Akarm napisał(a):
> [...]

    Miesiąc temu pokokokownia strasznie darła mordy.
    https://youtu.be/xKwKH_qqH24?t=268 link wyjątkowo od "ż"
    I teraz widać władza wyczuła sprawę i ich ubiega stawiając wóz strażacki pod okno.

    Zresztą pokokokownia łazi od 2010 za kaczkowymi miesięcznicami, ryjki pewnie te same
    więc wywąchać ich łatwo.

    W PL dwuwładza, ścierają się stronnictwo usa/"ż" ze stronnictwem DE.
    Ścierają się samorządy z rządem, ogólnie napierdalana wszystkich ze wszystkimi.

    A tymczasem borem lasem:
    ctrl+v
    mediana bogactwa w chinach przekroczyła tą europejską
    +60 usd na korzyść kitaja
    39 minuta
    https://youtu.be/JVJ_sw3IW6A?t=2335

  • 4. Data: 2023-01-14 01:01:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Jan 2023 13:14:11 +0100, Olin wrote:
> [...]
    -skala-obledu-odbiera-mi-mowe
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/groteskowe-sceny
    -w-miesiecznice-smolenska-w-akcji-policjanci-na-wysi

    ROTFL.
    Fajne jest zycie w stolycy :-)

    J.

  • 5. Data: 2023-01-14 03:18:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 14.01.2023 o 01:01, J.F pisze:

    ci-na-wysiegniku-przy-oknach-lotnej-brygady-opozycji
    -skala-obledu-odbiera-mi-mowe
    -w-miesiecznice-smolenska-w-akcji-policjanci-na-wysi
> [...]

    Zależy dla kogo. Dla polucjantów pewnie tak.

    --
    animka

  • 6. Data: 2023-01-14 08:08:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2023 o 01:01, J.F pisze:

    > ROTFL.
    > Fajne jest zycie w stolycy :-)

    Przyzwyczailiśmy się - ale jak ten poligon znów wróci do miasta to te
    schody przerobimy - postument już jest;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-04-19 04:00:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Olin w news:s16daj5ixs64.1t4pv38gezcrh.dlg@40tude.net

  • 8. Data: 2023-04-19 04:09:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

> [...]
    > oknach-lotnej-brygady-opozycji-skala-obledu-odbiera-
    mi-mowe https://wiadom
    > osci.onet.pl/warszawa/groteskowe-sceny-w-miesiecznic

    bezp