  • 41. Data: 2011-06-04 21:51:42
    Temat: Re: wypozyczanie kopii bezpieczenstwa
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 4 Jun 2011 23:44:06 +0200, januszek napisał(a):

    > Czy wysyłanie dokumentów urzędowych się w tym mieści - to wymaga
    > dokładnego zbadania ;P bo pewnie zależy od licencji narzędzia, którym
    > przygotowano ten dokument ;P

    IMO bez problemu. Bo domyślnie tylko osadzasz informację "użyj czcionki
    Arial", którą posiada praktycznie każdy, z własną licencją. A osadzić
    czcionkę też możesz w zgodzie z powyższym, jeśli nie ma ograniczeń (a ta
    czcionka wyraźnie nie ma).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2011-06-05 10:23:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > Czy wysyłanie dokumentów urzędowych się w tym mieści - to wymaga
    > dokładnego zbadania ;P bo pewnie zależy od licencji narzędzia, którym

    Open Office ma własne czcionki.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 43. Data: 2011-06-05 11:36:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ikselka napisa?(a):

    > Open Office ma własne czcionki.

    Tak? A jakie?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 44. Data: 2011-06-05 12:15:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 5 Jun 2011 13:36:57 +0200, januszek napisał(a):

    > Ikselka napisa?(a):

    > Tak? A jakie?
    >
    > j.

    Dodatkowe.

  • 45. Data: 2011-06-05 12:39:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ikselka napisa?(a):

    > Dodatkowe.

    Co jest źródłem tej niewątpliwej rewelacji bo jak dotychczas pakiet
    dystrybuowany był bez dodatwkowych fontów?

    j.

  • 46. Data: 2011-06-05 12:58:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 5 Jun 2011 14:39:22 +0200, januszek napisał(a):

    > Ikselka napisa?(a):

    > Co jest źródłem tej niewątpliwej rewelacji bo jak dotychczas pakiet
    > dystrybuowany był bez dodatwkowych fontów?

    Se musisz ściągnąć. Nie dystrybuuje się w pakiecie.
    http://www.google.pl/search?q=dodatkowe+czcionki+do+
    open&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:offic
    ial&client=firefox-a

  • 47. Data: 2011-06-05 14:04:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.06.2011 22:43, Ikselka pisze:
    > A CO INNEGO PISAŁAM???

    Że można.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2011-06-05 15:11:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 16:04:24 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Że można.

    Czyli każdemu.

    Nieprawda. Tylko jeśli się ma licencję na dodatkowe stanowiska.
    TO pisałam.

  • 49. Data: 2011-06-05 15:20:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ikselka napisa?(a):

    > Se musisz ściągnąć. Nie dystrybuuje się w pakiecie.
    > http://www.google.pl/search?q=dodatkowe+czcionki+do+
    open&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:offic
    ial&client=firefox-a

    Acha, rozumiem, ze ściągnąć mam je gdzieś z Internetu? ;P

    j.

    ps. Czy Ty nie masz przypadkiem siostry starszej, Animki? ;P

  • 50. Data: 2011-06-05 17:36:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 5 Jun 2011 17:20:06 +0200, januszek napisał(a):

> [...]
    >
    > j.
    >
    > ps. Czy Ty nie masz przypadkiem siostry starszej, Animki? ;P

    Wiesz co? Mnie to się już znudził ten temat.