  • 1. Data: 2011-06-02 11:58:50
    Temat: Reklama
    Od: Mariusz Wisniewski <k...@g...com>

    Witam wszystkich,

    jak w temacie, ten post to reklama programu do pisania biznes planów

    www.gtplan.com

    Pozdrawiam i owocnego planowania
    Mariusz Wisniewski

  • 2. Data: 2011-06-02 12:23:05
    Temat: Re: Reklama (je..ny spamer)
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-02 13:58, Mariusz Wisniewski pisze:
    > Witam wszystkich,

    > Pozdrawiam i owocnego planowania
    > Mariusz Wisniewski

    Niechże-ktoś temu spamerowi zrobi koło pióra, bo wszędzie go pełno.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-06-03 05:24:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011, Maruda wrote:

    > Niechże-ktoś temu spamerowi zrobi koło pióra, bo wszędzie go pełno.

    Takie czasy.
    "weźmy się i zróbcie" ;P

    Drzewiej bywało, że uczeni w mowie i piśmie grupowicze po prostu
    posyłali zainteresowanemu ;) jakieś materiały dydaktyczne.
    Pic w tym, że zareagować musi "każdy", a nie "oni" ani "ktoś".

    I do tego w razie potrzeby powinieneś wezwać, dając własny
    przykład za przykład ;) (a nie marudzić, nick do niczego
    nie upoważnia)
    BTW: taki mailbombing to NIE JEST spam: informacja nie idzie
    *do* wielu odbiorców, każdy posyła tylko jeden mail z wyjaśnieniem
    (w załączeniu może być archiwum z przykładem 17000 postów
    prawidłowych, materiał poglądowy w celu wyjaśnienia czym różni
    się ów post który był nieprawidłowy)
    Niektórzy dołączali jakąś popularną dystrybucję linuksa,
    różne zwyczaje były ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-06-03 06:20:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-06-03 07:24, Gotfryd Smolik news wrote:
    > "weźmy się i zróbcie" ;P

    No dobrze, zrobiłem forward do neostradowego abuse (spamer to klient tepsy).

    Może abuse będzie zainteresowany programem do planowania.

    Piotrek.

  • 5. Data: 2011-06-03 07:54:47
    Od: Mariusz Wisniewski <k...@g...com>

    W dniu 2011-06-03 08:20, Piotrek pisze:

    > No dobrze, zrobiłem forward do neostradowego abuse (spamer to klient
    > tepsy).
    >
    > Może abuse będzie zainteresowany programem do planowania.
    >
    > Piotrek.
    wiem co was boli, i niestety na biadoleniu chyba się skończy, w końcu
    nie wysyłam tego nagminnie, czyli dopiero teraz zrozumiałem swój błąd,
    rozumiecie?