  • 51. Data: 2011-06-05 21:46:49
    Temat: Re: wypozyczanie kopii bezpieczenstwa
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-06-05 19:36, Ikselka pisze:
> [...]
    open&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:offic
    ial&client=firefox-a

    > Wiesz co? Mnie to się już znudził ten temat.

    Nie ma co pytać na tej grupie, bo tu oprócz paru osób to chorzy
    umysłowo. Na google szybciej znajdziesz coś na temat jaki Cię interesuje.

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-06-06 03:58:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/5/2011 4:46 PM, animka wrote:
    > Nie ma co pytać na tej grupie, bo tu oprócz paru osób to chorzy umysłowo.

    przy czym animka oczywscie zalicza sie do grupy paru osób.

  • 53. Data: 2011-06-07 14:19:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.06.2011 17:11, Ikselka pisze:

    > Nieprawda. Tylko jeśli się ma licencję na dodatkowe stanowiska.

    A, licencję na wypożyczanie na dodatkowe stanowiska.... No to inna
    sprawa. Zrozumiałem, że sugerujesz, że można wypożyczać nadmiarowe
    stanowiska.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek