  • 1. Data: 2004-10-01 07:32:25
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace a odprawa
    Od: "alek" <a...@w...edu.pl>

    witam
    jako ze otrzymalem wypowiedzenie umowy o prace z powodu likwidacji
    zajmowanego stanowiska pracy z zachowaniem 3 miesiecznego okresu
    wypowiedzenia okres pracy u tego pracodawcy wynosi ponad 6 lat
    i teraz moje pytanie czy nalezy mi sie odprawa?
    jesli tak to jaka?

    pozdr

  • 2. Data: 2004-10-01 08:53:48
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace a odprawa
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    > czy nalezy mi sie odprawa?

    jeżeli pracodawca zatrudnia conajmniej 20 pracowników: tak

    > jesli tak to jaka?

    jeżeli pracownik był zatrudniony 2-8 lat: w wysokości dwumiesięcznego
    wynagrodzenia, ustala się ją wg zasad obowiązujących ptzy obliczaniu
    ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy

    pozdrwaiam

    kot_bury

  • 3. Data: 2004-10-01 08:57:18
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    > czy nalezy mi sie odprawa?

    jeżeli pracodawca zatrudnia co najmniej 20 pracowników: tak

    > jesli tak to jaka?

    jeżeli pracownik był zatrudniony 2-8 lat: w wysokości dwumiesięcznego
    wynagrodzenia, ustala się ją wg zasad obowiązujących przy obliczaniu
    ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy

    pozdrawiam

    kot_bury

  • 4. Data: 2004-10-01 09:10:04
    Od: "alek" <a...@w...edu.pl>

    Użytkownik "kot_bury" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli pracodawca zatrudnia co najmniej 20 pracowników: tak
    pracodawca zatrudnia ok 300 pracownikow

    > jeżeli pracownik był zatrudniony 2-8 lat: w wysokości dwumiesięcznego
    > wynagrodzenia, ustala się ją wg zasad obowiązujących przy obliczaniu
    > ekwiwalentu pieniężnego za urlop wypoczynkowy
    a jak to sie wylicza placa moja to powiedzmy 2200 brutto
    chcialbym wiedziec na czym stoje
    dzieki i pozdr

  • 5. Data: 2004-10-01 13:32:40
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > a jak to sie wylicza placa moja to powiedzmy 2200 brutto
    > chcialbym wiedziec na czym stoje
    > dzieki i pozdr

    Od odprawy potraca sie tylko podatek dochodowy. (odprawa nie jest ozusowana)

    --
    pozdrawiam
    pawelWN