  • 1. Data: 2004-10-01 06:15:20
    Temat: pełnomocnictwo a warunek
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    gulczas, a jak myślisz?

    Czy pełnomocnictwo ważne do spełnienia się warunku jest ważne?
    Czy klauzula wygaśnięcia pełnomocnictwa po spełnieniu się warunku jest
    ważna?

    np. Pracodawca mocuje pracownika na taki czas, jak długo pozostaje on
    pracownikiem.

    p.
    W,

  • 2. Data: 2004-10-01 07:29:29
    Temat: Re: pełnomocnictwo a warunek
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Wirtualna wyskrobał(a):
    > gulczas, a jak myślisz?
    >
    > Czy pełnomocnictwo ważne do spełnienia się warunku jest ważne?
    > Czy klauzula wygaśnięcia pełnomocnictwa po spełnieniu się warunku jest
    > ważna?

    A dlaczego nie?

    > np. Pracodawca mocuje pracownika na taki czas, jak długo pozostaje on
    > pracownikiem.

    Nie widzę przeszkód.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-10-01 09:32:03
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Wirtualna wyskrobał(a):

    > A dlaczego nie?

    > Nie widzę przeszkód.

    105kc?
    mam na mysli skutki wobec osób trzecich.
    pozdr.
    W,

  • 4. Data: 2004-10-01 10:54:24
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > 105kc?
    > mam na mysli skutki wobec osób trzecich.
    przemyślałem sprawę - klauzula ważna, ale ochrona osoby trzeciej działającej
    w dobrej wierze, mimo wygaśnięcia pełnomocnictwa, czynność prawna ważna -
    pełnomocnik przekracza umocowanie, za co może beknąć.

    p.
    W,