  • 1. Data: 2004-10-01 06:36:15
    Temat: wynagrodzenie za nadgodziny (1/2 etatu)
    Od: "Jabu" <jabu_@usunto_poczta.onet.pl>

    Witam

    Dla osób pracujących w moje firmie na 1/2 etatu, za pierwsze 4 nadgodziny
    (czyli w sumie do 8 godzin dziennie) obowiązuje takie samo wynagrodzenie jak
    za etatowe 4 godziny (czyli bez żadnych dodatków) dopiero ew. kolejne 9,10
    płatne są 150 %. Czy jest to poprawny sposób naliczania wynagrodzenia za
    nadgodziny ?

    Ile nadgodzin mogę wypracować rocznie pracująć na 1/2 etatu ?

    dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2004-10-01 07:43:37
    Temat: Re: wynagrodzenie za nadgodziny (1/2 etatu)
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jabu napisał(a) w wiadomości news:cjitsp$7n4$1@news.onet.pl:

> [...]
    > płatne są 150 %. Czy jest to poprawny sposób naliczania wynagrodzenia za

    Tak.

    --
    JOHNSON :)