  • 1. Data: 2006-03-21 19:31:06
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Beny napisał(a):

    > Od ktorego dnia biegnie okres wypowiedzenia? Gdzie znajduje sie podstawa
    > prawna?

    Od dnia złożenia oświadczenia woli, z zastrzeżeniem art. 30 §2 (1) kp.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 2. Data: 2006-03-21 19:32:22
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie wypowiedzenia. Patrzylem do KP, ale chyba jestem slepy
    :(
    Od ktorego dnia biegnie okres wypowiedzenia? Gdzie znajduje sie podstawa
    prawna?
    Dziekuje z gory!

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 3. Data: 2006-03-21 19:44:08
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    > Od dnia złożenia oświadczenia woli, z zastrzeżeniem art. 30 §2 (1) kp.
    Czyli jak zloze w poniedzialek to konczy sie w najblizsza sobote? A jak
    zloze we wtorek to konczy sie w sobote, ale nastepnego tygodnia? Zakladajac,
    ze mam tygodniowe wypowiedzenie.

  • 4. Data: 2006-03-21 19:44:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Beny napisał(a):
> [...]
    > zloze we wtorek to konczy sie w sobote, ale nastepnego tygodnia? Zakladajac,

    Od poniedziałku do soboty nie ma tygodnia :)
    W obu przypadkach skończy się w następną sobotę.