  • 1. Data: 2006-03-21 18:03:02
    Temat: Informacja o PN-85/P-50045.01
    Od: "Mateusz Szczepański" <m...@i...pl>

    Gdzie mogę znaleźć informację albo treść normy jak w temaci. Interesuje mnie
    treść a nie jej kupienie lub krutki opis.

    Dziękuje za udzielone informację i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-21 18:40:45
    Temat: Re: Informacja o PN-85/P-50045.01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mateusz Szczepański [###m...@i...pl.###] napisał:
    > Gdzie mogę znaleźć informację albo treść normy jak w temaci.
    Interesuje
    > mnie treść a nie jej kupienie lub krutki opis.
    > Dziękuje za udzielone informację i pozdrawiam

    Rzecz w tym, że treść wiążę się z kupieniem niejako. Nie wiem jak
    obecnie, ale dawniej przy NOT-ach bywały biblioteki, gdzie można było
    zajrzeć. Norma ta ma tytuł: Produkty papiernicze. Pakowanie,
    przechowywanie i transport. Postanowienia ogólne. No to jeśli nie w
    czytelni, to zostaje Ci zastanowić się, czy w okolicy jest jakaś
    firma z tego profilu i tam zapytać. Jeśli potrzebujesz to do celów
    naukowych, to może nawet pozwolą przepisać co istotniejsze fragmenty
    :-)

  • 3. Data: 2006-03-21 18:47:36
    Od: "Mateusz Szczepański" <m...@i...pl>

    A wiesz może coś o jej interpretacji a dokładniej o przechowywaniu opakowań
    tektórowych

  • 4. Data: 2006-03-21 18:48:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mateusz Szczepański [###m...@i...pl.###] napisał:
    > A wiesz może coś o jej interpretacji a dokładniej o przechowywaniu
    > opakowań tektórowych

    Ja tej normy nie czytałem nigdy w życiu. Znalazłem tytuł jedynie i
    podsunąłem Ci pomysł, gdzie tego szukać.

  • 5. Data: 2006-03-21 18:51:09
    Od: "Mateusz Szczepański" <m...@i...pl>

    > podsunąłem Ci pomysł, gdzie tego szukać.

    to dzięki za info

  • 6. Data: 2006-03-22 10:53:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-03-21, Mateusz Szczepański <m...@i...pl> wrote:
    > Gdzie mogę znaleźć informację albo treść normy jak w temaci. Interesuje mnie
    > treść a nie jej kupienie lub krutki opis.

    Gdy potrzebna była mi treść kilku norm, znalazłam je w
    bibliotece Politechniki Warszawskiej.

    Renata

  • 7. Data: 2006-03-22 12:29:12
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
> [...]
    > firma z tego profilu i tam zapytać. Jeśli potrzebujesz to do celów
    > naukowych, to może nawet pozwolą przepisać co istotniejsze fragmenty

    Do każdych celów pozwolą
    Trzeba sie udać do najbliższej placówki Państwowego Komitetu Normalizacji,
    tam jest czytelnia, poprosic o normę do wglądu, notatki mozna robic
    Sprawdzone

    no chyba, ze pytający mieszka z dala od miasta z taką placówką, wtedy to
    jest jakis problem

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide