  • Data: 2003-12-31 19:01:46
    Temat: Re: wypadek samochodowy, 2 piesi - co robic?
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bsv1gn$i74$6@inews.gazeta.pl...
    > Ale miał prawo, a nawet obowiązek zauważyć te białe paski na jezdni (zwane
    > potocznie zebrą) i znak informujący o przejściu dla pieszych. Skoro nie
    > widzisz co się dzieje na przejściu, to należy na tyle zwolnić, by móc
    > zahamować. Nazywa się to zachowanie szczególnej ostrożności.

    zgadzam sie jak najbardziej tylko do pasow byl jeszcze kawalek, zatrzymanie
    nie bylo przed pasami tylko wczesniej, zmiana pasa ruchu byla jeszcze
    wczesniej i nie mam mowy o wyprzedzaniu na pasach, dochodzi do tego
    wtargniecie na jezdnie, bo bieganie po ulicy trydno nazwac przechodzeniem, i
    nie ma znaczenia z ktorej to strony nastapilo, bo jak juz pisalem do pasow
    byl kawalek, a biorac pod uwage ze pytajacy jechal skrajnym prawym, a po
    lewej mial samochod, mogl nie widziec wbiegajacych dzieciakow z lewej
    strony, tym bardziej ze z tego co opisuje to dzieciaki nawet nie biegly po
    pasach tylko przed nimi