  • 11. Data: 2010-12-01 19:27:46
    Temat: Re: wypadek drogowy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Rogalewicz w <news:4cf6a051$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzalem swoj - wymagal podania VINu do stworzenia raportu.

    Numer rejestracyjny pojazdu *
    Numer VIN *
    Na dzień **
    E-mail **
    [...]
    * Przynajmniej jedno z pól musi być wypełnione
    ** Pola zaznaczone kolorem zółtym są wymagane

    A swojego szukałem zarówno po nr rej, jak i po VIN, oraz łącznie --
    odpowiedzi: BRAK DANYCH ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2010-12-01 19:31:45
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 20:21:19 +0100, Jacek Rogalewicz napisał(a):

    > Sprawdzalem swoj - wymagal podania VINu do stworzenia raportu.

    Masz zarejestrowany samochód? :>

    AK

  • 13. Data: 2010-12-02 07:54:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-01 20:15, MadMan pisze:

    > Ty lepiej przeanalizuj jeszcze raz tę stronę. Wcale nie wymaga VINu.

    A gdzie jest ten formularz? bo ja tego znaleźć nie mogę.

  • 14. Data: 2010-12-02 09:24:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 02 Dec 2010 08:54:36 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > A gdzie jest ten formularz? bo ja tego znaleźć nie mogę.

    https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/

    aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
    Ośrodka Informacji UFG". Trzeba założyć konto na stronie z linka który
    podałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-12-02 12:04:00
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 1 Gru, 16:42, wwwd <d...@N...gazeta.pl> wrote:
    > miałem wypadek ma tylko OC.
    > drugi samochód przywalił mi w dupę i uciekli zdążyłem zobaczy numery.
    > Wezwąłem policje podałem szczegóły itp szukaj sprawcy.
    > dzwonie do PZU bo tam mam ubezpieczenie i mówie co i jak - a oni na to
    > że musze zgłościć sie do ubezpieczalni kierowcy który zbiegl z mijsca
    > wypadku .. ogólnie  spuścili mnie na drzewo.

    A zapytam przekornie, czy twoje OC obejmuje szkody w towim pojeździe?

    > Policja szuka sprawcy .. żyjemy w Polsce

    Kraj nie ma nic od tego, że umowa jakakolwiek obejmuje tylko to co
    wniej było umówione.

  • 16. Data: 2010-12-02 14:36:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > https://zapytania.oi.ufg.pl/zpp/
    >
    > aby się tak dostać na stronie UFG klikasz w obrazek "Zapytania do
    > Ośrodka Informacji UFG". Trzeba założyć konto na stronie z linka który
    > podałem.

    Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie
    i ma zakładać konto. Na .... ?!

  • 17. Data: 2010-12-02 15:19:30
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 15:36:43 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam wejdzie
    > i ma zakładać konto. Na .... ?!

    Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-12-02 21:28:54
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ależ głupota to zakładanie konta. Być może raz w życiu człowiek tam
    > wejdzie i ma zakładać konto. Na .... ?!

    Nie trzeba zakładać żadnego konta, tylko się zarejestrować na stronie
    podając swój adres e-mail.
    Żadnych pozostałych danych się nie podaje, więc to nawet nie jest taka
    typowa rejestracja.
    A adres e-mail jest potrzebny, żeby mogli wysłać odpowiedź.

    K.

  • 19. Data: 2010-12-03 07:11:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Pewnie takie przepisy. To jest instytucja państwowa.

    Nie słyszałem o takich przepisach.

  • 20. Data: 2010-12-03 07:20:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Nie trzeba zakładać żadnego konta, tylko się zarejestrować na stronie
    > podając swój adres e-mail.

    A to hasło do logowania ?

    Odpowiedź wystarczy pokazać na www.