  • 51. Data: 2008-07-19 11:32:58
    Temat: Re: wynajem mieszkania emerytce z chorym dzieckiem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Kłos pisze:

    > dwa mieszkania zastępcze?

    Chyba że on sam będzie tym gburem ;->

  • 52. Data: 2008-07-19 20:06:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Liwiusz napisał(a) :
    > Podobnie jeśli lokator wynajmuje tylko pokój - co z tego że umowę ma
    > tylko na część lokalu, faktycznie jest w posiadaniu całego mieszkania.
    >
    > Chyba że lokator faktycznie zajmowałby tylko 1 pokój, bo w innym już
    > wcześniej by ktoś mieszkał - wtedy nie ma możliwości, aby dziki lokator
    > przejął w posiadanie całe mieszkanie.

    Ba! Ale to wtedy ten mieszkający "gbur" może rościć pretensje do
    całego lokalu.

    Trzeba całą akcję przeprowadzić precyzyjnie i jednocześnie
    wprowadzić obu lokatorów. Nie wiem dlaczego, ale nie wydaje mi
    się to śmieszne.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 53. Data: 2008-07-20 07:37:39
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Niekoniecznie. I wtedy trzeba sie zabezpieczyc.
    > --
    > Pozdrawiam,

    Jak dla mnie bez sensu, ale każdy robi co lubi. IMHO powinienieś też
    zablokować lokatorowi 997 i 112 bo jak zadzwoni z fałszywą informacją o
    podłozeniu bomby to znowu ty będziesz miał problemy..

  • 54. Data: 2008-07-20 07:42:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 20 Jul 2008 09:37:39 +0200, William napisał(a):

    > IMHO powinienieś też
    > zablokować lokatorowi 997 i 112 bo jak zadzwoni z fałszywą informacją o
    > podłozeniu bomby to znowu ty będziesz miał problemy..

    Da się w ogóle zablokować numery alarmowe w inny sposób, niż całkowite
    odcięcie telefonu?

    AK

  • 55. Data: 2008-07-20 09:57:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisal:
    > Jak dla mnie bez sensu, ale każdy robi co lubi. IMHO powinienieś też
    > zablokować lokatorowi 997 i 112 bo jak zadzwoni z fałszywą informacją o
    > podłozeniu bomby to znowu ty będziesz miał problemy..

    Czy przy krotkterminowych wynajmach (do kilku miesiecy)
    przepisujesz za kazdym razem wszystkie umowy?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2008-07-21 18:35:45
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Czy przy krotkterminowych wynajmach (do kilku miesiecy)
    > przepisujesz za kazdym razem wszystkie umowy?
    > --

    Gdybym był wynajmującym to bym tak robił. Koszt znikomy - tyle co przejazd
    po placówkach operatorów a komfort psychniczny ogromny.