  • 1. Data: 2008-07-17 19:06:23
    Temat: Sprzedaż na stronie www
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    Witam,
    Na stronie zespołu muzycznego chciałbym sprzedawać płyty (wydane w zaiksie,
    legalne, i.t.p.). Zespół nie posiada działalności gospodarczej, płyty
    wydane przez wydawcę, natomiast jako osoba prywatna zakupiłem płyty od
    wydawcy, więc mogę je odsprzedawać dalej. Czy bez problemów prawnych mogę
    wystawić taką sprzedaż na stronie zespołu? Czym się różni taka sprzedaż
    (pod względem prawnym) od wystawienia np. na allegro? Z góry dzięki za odp.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-07-18 06:02:30
    Temat: Re: Sprzedaż na stronie www
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 21:06
    (autor Wojtek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5o57f$a4k$1@inews.gazeta.pl>):

    > mogę wystawić taką sprzedaż na stronie zespołu? Czym się różni taka
    > sprzedaż (pod względem prawnym) od wystawienia np. na allegro? Z góry
    > dzięki za odp.

    Podobny wątek był całkiem niedawno:

    --
    Tristan